اسباب کشی بدون اجازه رییس!

به گزارش باد صبا، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اسباب کشی معاونت صنایع دستی به خیابان ولنجک خبر می دهد، در حالی که معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان کل کشور از دستور رییس سازمان مبنی لغو دستور جابه جایی می گوید.

اسباب کشی بدون اجازه رییس!

وجیهه قاسمی - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران - در گفت وگو با باد صبا، درباره دلیل جابه جا شدن معاونت صنایع دستی استان تهران، اظهار کرد: به دلیل کمبود جا در ساختمان اداره کل میراث فرهنگی استان تهران (خیابان ویلا)، معاونت صنایع دستی که در طبقه دوم این ساختمان مستقر بود، به ساختمان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شمیران واقع در ولنجک منتقل شد. قرار است بخش شکایت که در خانه رضاخان مستقر بود، نیز به اداره کل میراث فرهنگی تهران (خیابان ویلا) و معاونت میراث فرهنگی از این ساختمان به خانه رضاخان منتقل گردد.

او ادامه داد: قرار است نخستین موزه زنده سفال و صنایع دستی در ساختمان ولنجک راه اندازی گردد و برای این کار، 400 میلیون تومان بودجه دریافت نموده اند. به جز ساختمان ولنجک جای دیگری برای راه اندازی این موزه وجود ندارد. به همین دلیل معاونت صنایع دستی هم به همان ساختمان منتقل شد، زیرا آن ساختمان نسبت ساختمان اداره کل تهران بزرگ تر است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: همه شهرستان ها از جمله فیروزکوه، رباط کریم و دماوند اداره دارند و فقط تهران است که اداره ندارد، زیرا ما با کمبود جا برای بخش های مختلف از جمله، حقوقی، اداری - اقتصادی، دبیرخانه روبرو هستیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور - بهمن نامورمطلق - نیز در این باره به باد صبا گفت: گزارشی درباره جابه جایی از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در جلسه ای به رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارایه شد. خانم احمدی پور - رییس سازمان - نیز تصمیم هایی قطعی را در این زمینه گرفت و به زودی این تصمیم ها از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها ابلاغ خواهد شد.

در همین زمینه، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی کشور - میرهادی قره سید رومیانی - به باد صبا، بیان نمود: چون اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با کمبود جا روبه رو است، اعلام جابه جایی کردند؛ اما رئیس سازمان دستور داد، این معاونت فعلا در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران بماند تا با هماهنگی مدیرکل و معاون صنایع دستی استان تهران، تدبیری در این زمینه اندیشیده گردد.

او درباره این که براساس اعلام مسوولان، معاونت صنایع دستی اسباب کشی نموده و به ساختمان ولنجک منتقل شده است، گفت: اگر هم این رخ داده باشد، باید به جای قبلی برگردند.

رومیانی همچنین بیان نمود: اگر رسانه ها به انعکاس شرایط اقتصادی سازمان که با فشار مضاعف درگیر است، بپردازند، بسیار عالی است.

به گزارش باد صبا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران 15 دی ماه بیان نمود که معاونت صنایع دستی این اداره از ساختمان ویلا به خیابان ولنجک منتقل شده است. این موضوع موجب اعتراض گروهی از هنرمندان شد تا جایی که دبیر شورای عالی تشکل های صنایع دستی کشور - حسین بختیاری - اعتراض خود را نسبت به این موضوع طی نامه ای به رئیس سازمان بیان نمود و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسباب کشی بدون اجازه رییس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب کشی بدون اجازه رییس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید