ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم

به گزارش باد صبا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، محمدجواد ابراهیمی با بیان این مطلب اضافه نمود: هم اکنون با برنامه هایی که از کادر فنی دریافت می کنم در شهرستان شیرگاه مشغول تمرین کردن هستم و در این مورد با عباس حاج کناری مربی تیم ملی در تماسم.

ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم

وی ادامه داد: بیشتر تمرینات را در منزل پیگیری می کنم و برخی اوقات نیز با یکی از دوستان با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی در یک سالن، تمرین کشتی انجام می دهیم.

ابراهیمی در خصوص برنامه هایش در سال جدید گفت: فعلا در وزن 92 کیلوگرم حضور دارم و منتظر برنامه های اتحادیه دنیای در سال جدید هستم تا اگر رقابت های دنیای برگزار گردد، برای شرکت در این مسابقات کوشش کنم.

وی اضافه نمود: اگر رقابت های دنیای برگزار نگردد، با توجه به اینکه المپیک هم یکسال به تعویق افتاده با موافقت کادر فنی به وزن 97 کیلوگرم خواهم رفت تا شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کنم.

ابراهیمی در خصوص شرایط حال حاضرش در کشتی توضیح داد: فعلا با حضور کادر فنی جدید تمریناتم بهتر و فکرم به کشتی بیشتر شده و انگیزه ام برای ادامه کار بالا رفته و نگاهم نیز به المپیک است.

وی با اشاره به اتفاقات گذشته گفت: به مدت یکسال سختی های زیادی کشیدم تا طبق فرآیند انتخابی تیم های ملی بتوانم در رقابت های دنیای شرکت کنم. در حالی که در رقابتهای انتخابی عنوان نخست را بدست آوردم و در دو تورنمنت نیز عملکرد خوبی داشتم و حتی حریف داخلی خود را نیز مغلوب کردم اما به رقابت های دنیای اعزام نشدم.

ابراهیمی توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تغییر نموده و دوباره روحیه و انگیزه لازم را بدست آوردم و توانستم در رقابت های آسیایی هند به مدال طلا برسم.

قهرمان جوانان دنیا در خاتمه گفت: امیدوارم هرچه زودتر، شرایط به حالت عادی بازگردد و بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم، اما در شرایط فعلی باید موارد بهداشتی و نکات ایمنی را رعایت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید