تکواندو

رنگ قرمز چه تاثیری بر احساسات ما دارد؟

رنگ قرمز در روانشناسی قوی ترین احساسات را با خود به همراه دارد. این احساسات هم مثبت و هم منفی هستند و از قدرت تحریک کنندگی بالایی در هر دو زمین برخوردار است. در حالی که رنگ های سرد، مثل سبز و آبی، به طور کلی صلح آمیز و آرامش بخش در نظر گرفته می شوند، قرمز...

16 بهمن 1402

رضا مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگشت

رضا مهماندوست مدتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی آذربایجان و به علت عدم پیشنهاد از سوی هادی ساعی، بار دیگر با اصرار رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت.

6 شهریور 1401

16 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو باقی ماندند

تهران (پانا) - مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو برگزار و 16 هوگوپوش پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

30 دی 1400

شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل باشگاههای کشور شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های هفته هشتم و نهم (خاتمه دور رفت) هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم امروز (دوشنبه - دوم دی ماه) در فدراسیون...

22 بهمن 1398

کیمیا علیزاده به نیمه نهایی صعود کرد، مدال برنز قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مبارزات روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی که در کره جنوبی جریان دارد، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم در مرحله یک چهارم و مبارزه با استتیچ از کرواسی 12 بر 4 صاحب پیروزی شد تا با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

12 آذر 1398