2 قایقران ایران راهی فرانسه شدند

به گزارش باد صبا، رکسانا رازقیان در بخش کمپ توسعه گسترش قایقرانی بانوان و امیر رضانژاد در بخش کمپ نخبه گزینی راهی فرانسه شدند.

2 قایقران ایران راهی فرانسه شدند

به گزارش باد صبا، همزمان با برگزاری مسابقات اسلالوم قهرمانی دنیا، 2 کمپ توسعه و گسترش قایقرانی بانوان و طرح نخبه گزینی نوجوانان تحت نظر فدراسیون دنیای قایقرانی به میزبانی شهر پو فرانسه برگزار می گردد. کمپ توسعه و گسترش قایقرانی برای زنان با هدف افزایش توانایی های آن ها به یاری ورزش که تاکنون در کشورهای مختلف از جمله تایلند ، ترکیه، نپال، توگو، ایران، مراکش، کلمبیا و فرانسه برگزار شده است، سال جاری در فرانسه و با حضور پنج ورزشکار و مربی برجسته از کشورهای سنگاپور، چین تایپه، بلغارستان، صربستان و ایران برگزار می گردد که نماینده ایران در این بخش رکسانا رازقیان دارنده 2 مدال برنز در دو رشته انفرادی کانو و کایاک بزرگسالان قهرمانی آسیا و کتایون اشرف سرمربی تیم ملی اسلالوم ایران هستند.

نمایندگان ایران در این بخش علاوه بر تمرین در پیست آبهای خروشان، آموزش لازم جهت گسترش اسلالوم در کشور را خواهند دید.

در بخش دیگر این کمپ طرح نخبه گزینی اسلالوم برگزار می گردد که با توجه به حضور پررنگ ایران و به واسطه فعالیت های گسترده در این بخش، امیر رضانژاد دارنده مدال برنز تیمی مسابقات قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون دنیای قایقرانی برای حضور در این طرح دعوت شده است.

نماینده های قایقرانی ایران پس از حضور در این کمپ در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت می نمایند.

مسابقات قهرمانی دنیا اسلالوم در بخش آبهای آرام و اکستریم اسلالوم با حضور بیش از 50 کشور در فرانسه برگزار خواهد شد.

ورزشکاران ایران برای اولین با قایق مدل سورنا فراوری داخلی که توسط شرکت سبز سپهراد تهیه شده در مسابقات حضور پیدا می نمایند.

قایقرانان ایران در این کمپ و مسابقه خود را برای حضور پیروز در مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی زیر 18 سال و زیر 23 سال آماده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 قایقران ایران راهی فرانسه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 قایقران ایران راهی فرانسه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید