کوهنوردان صعودها را محدود نمایند

به گزارش باد صبا، رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کوهنوردان و دوستداران طبیعت در حد امکان صعود به کوهستان و ارتفاعات را محدود نمایند.

کوهنوردان صعودها را محدود نمایند

به گزارش باد صبا آنلاین به نقل از ایرنآ، علیرضا گوهری، رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هشدارها پیرامون شیوع ویروس کرونا برای تمامی اقشار است و حوزه کوهنوردی نیز از این هشدارها مستثنا نیستن.

وی اضافه نمود: باتوجه به اینکه روزهای پایانی هفته شاهد افزایش صعودها هستیم، از طبیعت دوستان و کوهنوردان می خواهیم که هشدارهای بهداشتی را رعایت نمایند.

گوهری ادامه داد: کوهنوردان در صورت صعود از هرگونه تجمع در پناهگاه های میدان میشان و یخچال پرهیز نمایند تا یاری موثری در جلوگیری از شیوع این بیماری گردد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان اظهار داشت: کوهستان و طبیعت زیبای همدان در هفته های آینده از این بحران عبور خواهد نمود و بار دیگر پذیرای دوستداران خواهد بود ضمن اینکه خادمان پناهگاه ها آماده هرگونه همکاری هستند.

گوهری گفت: تا موافقت ستاد پیشگیری از کرونا از هرگونه فعالیت تمرینی و آموزشی خودداری می کنیم.

وی یادآور شد: گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی حتی در صورت اصرار برای برگزاری برنامه های خود نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه داشته باشند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان اضافه نمود: همچنین برحسب وظیفه هشدارهای لازم را به وسیله رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارتباط با گروه های کوهنوردی انتقال داده ایم و امیدوارم شاهد موارد دلخراش در این روزها نباشیم.

ارتفاعات کوهستانی همدان در طول هفته شاهد صعود یک هزار کوهنورد و کوهپیما است.

از ابتدای همه گیری کرونا تا به امروز 206 نفر به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان های همدان بستری شدند که تست 19 تن مثبت بوده است.

طبق گزارش روز پنجنشبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کوهنوردان صعودها را محدود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهنوردان صعودها را محدود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید