چه موارد و نکاتی را هنگام خرید پرچم در نظر بگیریم؟

به گزارش باد صبا، انتخاب و خرید پرچم متناسب با شرایط کسب و کار یا محل نصب آن؛ از موضوعات دشواری است که بیشتر مشتریان با آن روبرو می شوند.

چه موارد و نکاتی را هنگام خرید پرچم در نظر بگیریم؟

تنوع بی نظیر رنگ و طرح پرچم برای مناسبت های مختلف باعث شده است تا خریداران در هنگام خرید این محصول کمی با تردید و نگرانی همراه باشند. به همین علت ما در این مطلب به شرح بعضی از نکاتی که در هنگام خرید پرچم باید به آن توجه گردد؛ می پردازیم تا بتوانید برترین نوع پرچم را متناسب با احتیاج کسب و کارتان بخرید.

انتخاب سایز پرچم متناسب با سایز میله

اولین نکته ای که در هنگام خرید پرچم باید به آن توجه گردد؛ متناسب بودن سایز پرچم با سایز میله است. در برترین شرایط اغلب فراوری نمایندگان پرچم پیشنهاد می نمایند تا طول پرچم حداقل یک چهارم ارتفاع میله آن باشد. بعلاوه پیشنهاد می گردد که نباید مقدار پرچم از یک دوم میله بیشتر باشد زیرا می تواند زیبایی بصری آن را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از عواملی که می تواند باعث جذب عموم مردم به پرچم گردد؛ زیبایی بصری پرچم است، بنابراین بهتر است علاوه بر توجه به قیمت پرچم؛ باید به هماهنگی سایز پرچم با سایز میله در هنگام اهتزاز آن توجه گردد.

انتخاب جنس پارچه متناسب با محل نصب

تنوع پارچه و جنس پرچم باعث شده است تا اغلب مشتریان شاهد متفاوت بودن قیمت پرچم باشند. در بیشتر مواقع برای تهیه انواع پرچم؛ از پارچه های ساتن استفاده می گردد. البته پارچه ساتن نیز دارای تنوع بسیاری است که خود باعث تفاوت قیمت پرچم نیز می گردد. پرچم هایی از جنس ساتن معمولاً از ریزش مناسبی برخوردار هستند و به علت براقیت بالا، باعث افزایش جلوه بصری پرچم می شوند.

برای نصب پرچم در ارتفاع بالا از پارچه های ساتنی براق و نسبتاً نازک استفاده می نمایند تا اهتزاز آن به برترین شکل باشد و در اثر جریان باد حرکت کند؛ اما در ارتفاعات کم و در محیط های سر بسته مانند فروشگاه ها، نمایشگاه ها و مناسبت های رسمی و تشریفاتی؛ از پرچم های ضخیم تری مانند مخمل یا ساتن ضخیم استفاده می گردد.

هرچه قدر کیفیت و جنس پارچه ای که برای خرید پرچم انتخاب می کنید بهتر باشد، قطعاً قیمت پرچم نیز افزایش پیدا می نماید. پارچه های باکیفیت اگرچه باعث بالا رفتن قیمت پرچم می شوند؛ اما در جذب افراد و جلوه بیشتر برند یا کسب و کارتان تاثیرگذار هستند.

انتخاب نوع چاپ متناسب با پارچه و طرح

برای ایجاد طرح روی پارچه پرچم از چاپ به شیوه دیجیتال و دستی استفاده می گردد. نوع طرح و جنس پارچه از عواملی هستند که در مشخص نوع چاپ تاثیر گذار هستند. امروزه بیشتر طرح ها روی پرچم به شیوه دیجیتالی چاپ می گردد. دقت بالا، سرعت بالا، کیفیت چاپ عالی و...از عواملی هستند که موجب محبوبیت چاپ دیجیتال شده است. معمولاً قیمت پرچمی که طرحی روی آن به صورت دیجیتالی چاپ می گردد، نسبت به سایر پرچم ها با روش های چاپ مختلف مانند چاپ دستی، گلدوزی، سیلک و...بیشتر است.

با این حال علاوه بر کیفیت باید به این موضوع توجه گردد که ممکن است چاپ دیجیتال برای هر پارچه ای مناسب نباشد. به همین جهت بهتر است قبل از انتخاب نوع چاپ؛ با متخصصان حاذق در این حوزه، در رابطه با برترین نوع چاپ متناسب با پارچه و طرح آن مشورت گردد.

نکات خرید میله پرچم

متاسفانه بعضی از مشتریان توجهی به میله پرچم و کیفیت آن ندارند. در واقع آن ها هنگام خرید، تنها به قیمت پرچم توجه می نمایند. این دسته از افراد قطعاً بعد از سفارش محصول خود، رضایت لازم را نخواهند داشت. میله یکی از اجزای اصلی پرچم است که علاوه بر زیبایی بصری؛ تاثیر قابل توجهی در مقاومت پرچم در شرایط آب و هوایی مختلف دارد، بنابراین بهتر است در هنگام خرید میله پرچم به نکات زیر توجه گردد.

  1. ارتفاع میله باید متناسب با ارتفاع درختان و ساختمان های اطراف انتخاب گردد تا بتواند جلوه مناسبی در محیط مورد نظر داشته باشد.
  2. میله پرچم در جنس های چوبی، آلومینیوم، فایبرگلاس، فولاد و...فراوری می گردد. جنس این میله باید متناسب با شرایط آب و هوایی انتخاب گردد.
  3. در هنگام خرید میله پرچم باید به شرایط آب و هوایی محل نصب توجه گردد. قطعاً در شرایط آب و هوایی که امکان وزش باد شدید است، باید از میله های سنگین تر مانند فولاد استفاده گردد تا در برابر وزن باد مقاومت خود را حفظ نمایند.

کلام آخر

در این محتوا به شرح بعضی از نکاتی که باید هنگام خرید پرچم به آن توجه داشته باشید، پرداختیم. دانستیم که نوع پرچم، طرح پرچم، جنس پارچه و قیمت پرچم از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام خرید پرچم باید به آن توجه گردد. خرید پرچم از مراکز معتبر می تواند نگرانی مشتریان را هنگام خرید این محصول کمتر کند.

بارنگ یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین مجموعه های فراوری نماینده انواع پرچم در ایران است که با پیشینه پیروز در عرصه فراوری پرچم، توانسته است محبوبیت بالایی میان مشتریان داشته باشد. استفاده از پارچه مرغوب و درجه یک، پایه قوی، میله های زیبا و محکم و چاپ بی عیب و نقص پرچم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، از دلایلی است که موجب محبوبیت بالای این مجموعه در میان کسب و کارهای مختلف شده است.

شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی مجموعه بارنگ و استعلام قیمت پرچم مورد نظر؛ سفارش محصول خود را در کمترین زمان به ثبت برسانید.

اطلاعات تماس با مجموعه فراوریی و چاپ پرچم بارنگ

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ضلع جنوبی فلکه اول، انتهای خیابان شهید رحیمی، بلوار شهید گلاب، پلاک 53، طبقه دوم، واحد 4

تلفن تماس: 02144283834 - 02144283835

آدرس سایت: https://barangco.com

منبع: همشهری آنلاین

به "چه موارد و نکاتی را هنگام خرید پرچم در نظر بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه موارد و نکاتی را هنگام خرید پرچم در نظر بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید