خاتمه زودهنگام زندگی مشترک ستاره برزیلی به خاطر جام جهانی ، جدایی تنها بعد از 24 روز

به گزارش باد صبا، آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج نموده بود از همسرش جدا شد.

خاتمه زودهنگام زندگی مشترک ستاره برزیلی به خاطر جام جهانی ، جدایی تنها بعد از 24 روز

به گزارش باد صبا، آدریانو یکی از بازیکنان درخشان برزیل در سال های نه چندان دور است که به خاطر تاثیرگذاری و اهمیتش در زمین مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ جهان بود.

این بازیکن سابق اینتر و پارما در سال 2005 به عنوان برترین مهاجم جهان شناخته شد اما حتی در زمان اوج فوتبالش نیز بارها و بارها با رسوایی های بسیاری بیرون از زمین روبرو شد. بسیاری حتی معتقد هستند که خداحافظی او از فوتبال در سال 2016 نیز به همین علت بود.

آدریانو ماه گذشته پس از نامزدی طولانی مدت با میکائلا مسکیتا ازدواج کرد اما این ازدواج زیاد دوام نیاورد و او فقط در فاصله 24 روز پس از ازدواج از همسرش جدا شد.

علت این طلاق بسیار عجیب بود. همسرش معتقد است که او به جای این که به فکر خوشحالی خانواده و لذت بردن از روزهای اول ازدواج باشد، مدام در حال دیدنی فوتبال و بازی های تیم ملی برزیل است.

این ستاره سابق برزیل برای دیدنی بازی این تیم برابر سوئیس به ویلا کروزیرو در حومه ریو دو ژانیرو رفت تا این بازی را با دوستانش دیدن کند و دو روز بعد به خانه برگشت اما دیگر خیلی دیر شده بود.

همسر او به شدت از این موضوع عصبانی بود و آنها پس از دعوای شدیدی دیگر یکدیگر را در شبکه های اجتماعی دنبال نکردند و بعلاوه مسکیتا تمامی عکس های که در کنار او منتشر نموده بود را پاک کرد و در نهایت آنها پس از تنها 24 روز از یکدیگر جدا شدند.

  • دختران پله عصبانی شدند؛ پدرمان امروز نمی میرد!
  • کنایه سنگین رئیس فدراسیون اروگوئه با فغانی | کافی بود یک بازیکن کنار او سرفه کند!
منبع: همشهری آنلاین

به "خاتمه زودهنگام زندگی مشترک ستاره برزیلی به خاطر جام جهانی ، جدایی تنها بعد از 24 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه زودهنگام زندگی مشترک ستاره برزیلی به خاطر جام جهانی ، جدایی تنها بعد از 24 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید