نکونام در نشست خبری شرکت نکرد، رجبی به جای سرمربی

به گزارش باد صبا، جواد نکونام بعد از تساوی خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان و عدم کسب پیروزی در سومین دیدار این فصل لیگ برتر، ترجیح داد به نشست خبری سرانجام بازی تیمش نرود.

نکونام در نشست خبری شرکت نکرد، رجبی به جای سرمربی

حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد خوزستان و دستیار جواد نکونام به جای وی در این نشست خبری شرکت کرد و به باد صبا گفت: نکونام نتوانست در این نشست خبری شرکت کند و بابت این کار غدرخواهی کرد.

وی اضافه نمود: ما در حالی در سپاهان که یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر ایران است به میدان رفتیم که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مطرح نمود: مریدی، بیت سعید، دورقی و کولی بالی مصدوم بودند. باقرپور با آمپول بازی کرد و شربتی هم که هنوز مجوز بازیش صادر نشده است. سپاهان تیم قلدری است و ما نمی توانستیم در این دیدار، ریسکی بازی کنیم. این در حالی است که سپاهان با وجود بازی های خوبی که در این فصل از خود نشان داده به غیر از دو یا سه شوتی که روی دروازه ما داشت، موقعیت خاصی به دست نیارود.

رجبی در مورد عملکرد ضعیف هدایتیان برای فولاد در این بازی نیز گفت: وی در این فصل بازی نکرده بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ضمن اینکه آبشک و عبدالله زاده هم می توانستند عملکرد بهتری در این بازی داشته باشند.

وی تاکید نمود: ما به بازسازی در تیم خود به شدت احتیاج داریم ولی در این بازی مشکل وجود داشت و به نظر می رسد ما به یک بازیکن طراح احتیاج داریم. برای برطرف این مشکل موافقت باشکاه فولاد برای جذب بازیکن خارخی را گرفته ایم و حدود 30 فیلم برای جذب بازیکن دیده ایم ولی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

مربی فولاد خوزستان همچنین به مسائل اقتصادی جذب بازیکن خوب خارجی نیز اشاره نمود و گفت: با بودجه ای که باشگاه فولاد دارد؛ باید بازیکن زیر یک میلیارد تومان جذب کنیم که بدون شک قیمت بازیکن طراح بیشتر از یک هافبک دفاعی است. ان شاءالله در هفته آینده بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می گردد و ما به دنبال این قضیه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نکونام در نشست خبری شرکت نکرد، رجبی به جای سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام در نشست خبری شرکت نکرد، رجبی به جای سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید