مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه تولید گوجه فرنگی تا قابلیت جدید استیکر اینستاگرام

به گزارش باد صبا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه تولید گوجه فرنگی تا قابلیت جدید استیکر اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت موتورولا نوعی سیستم ارزیابی وضعیت نوزاد و مادر طراحی کرده که کمک می کند بخش مهمی از دغدغه مادران یعنی چگونگی وزن دریافت کودک را به راحتی بررسی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران ایالات متحده پیروز شدند نوعی ربات کشاورزی ویژه به نام ویرگو طراحی کنند که می تواند با سرعتی باورنکردنی گوجه های رسیده و یا له شده و خراب را تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین امنیتی موسوم به Wi-Fi Blink از جدیدترین دوربین های امنیتی است که ابعادی کوچک و قابلیت هایی چندگانه دارد. این دوربین امنیتی مناسب خانه و محیط های کوچک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمند موسوم بهFrolyo یکی از برترین گجت های خانگی برای مبارزه با گرمای هوا محسوب می شود. با کمک این گجت خانگی می توانید به سرعت انواع نوشیدنی ها و بستنی ها را از راه دور آماده کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد اینستاگرام در تدارک قابلیتی جدید است. درواقع با کمک این قابلیت جدید می توان در بخش استوری اشعار مرتبط با آهنگ هایی را که پخش می شوند با کمک استیکرها دید و شنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی شیائومی که این روزها با ارائه محصولات پی در پی به شدت در فکر تسخیر بازار آسیا است، تصمیم دارد برای نسخه جدید یا همان پرچمدار گوشی های هوشمند خود از ویژگی هایی جدید و کاربردی استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه تولید گوجه فرنگی تا قابلیت جدید استیکر اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه تولید گوجه فرنگی تا قابلیت جدید استیکر اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید