مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار گردید

به گزارش باد صبا، فرهاد مرتضوی نژاد عصر آدینه و در حاشیه مسابقه مینی گلف ویژه گرامیداشت دهه فجر که در پارک ملت مشهد برگزار گردید با مناسب شمردن شرایط و امکانات رشته ورزشی مینی گلف در مشهد گفت: با پیش بینی های اجرا شده، کوشش هیات گلف خراسان رضوی و همراهی های ارزشمند مسئولان استان، آمادگی میزبانی مسابقات مینی گلف کشور را داریم.

مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار گردید

رییس هیات گلف استان با اشاره به اینکه بازیکنان حرفه ای، مستعد و خوبی در مشهد و استان داریم گفت: ورزشکاران خراسان رضوی با پشتکار و تمرین های منظم با حضور در دوره های مختلف مسابقات کشوری از جمله جام سلامت، به خوبی درخشیده و مقام های خوبی کسب نموده اند.

وی با اعلام اینکه در استادیوم ثامن الائمه مشهد، زمینی به مساحت هشت هکتار جانمایی شده تا پس از تکمیل در اختیار بازکنان، متخصصان و علاقمندان ورزش گلف قرار گیرد تاکید نمود: علاوه بر زمین عظیم گلف ثامن، با یاری بخش خصوصی زمینی را از مجموعه ورزشی شهد بهشتی در اختیار گرفته ایم که پس از تکمیل مراحل فنی و اضافه نمودن امکانات تخصصی آماده راه اندازی است.

احسان سمیعی دبیر هیات گلف خراسان رضوی با حضور در محل برگزاری در مورد این دوره از مسابقات در محل زمین های مینیاتوری مینی گلف پارک ملت مشهد با بیان اینکه مجموعه مینی گلف شامل 18 زمین است که در سال 1343 و همزمان با تاسیس پارک ملت مشهد طراحی و ساخته و در سال 1393 به طور کامل بازسازی شده اضافه نموده: از صبح امروز 24 بازیکن در قالب چهار تیم 6 نفره و طی دو دور کامل در 18 زمین با هم به رقابت پرداخته اند.

سمیعی اضافه نمود: با توجه به علاقمندان فراوان و پیگیر این رشته ورزشی و همچنین استقرار این مجموعه زمین ها در بوستان ملت، امیدواریم شهرداری مشهد همکاری لازم به منظور ترمیم چمن زمین ها، تامین روشنایی و پیش بینی فضایی مسقف برای استقرار بازیکنان با هیات گلف استان داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختن به ورزش گلف احتیاجمند صرف هزینه های زیادی است گفت: با وجود تصور بسیاری از خانواده ها، مینی گلف از بسیاری از ورزش ها از جمله دوچرخه سواری بسیار کم هزینه تر است و همینطور که می بینید هر بازیکن با یک توپ و یک پاتر و بدون احتیاج به هیچ هزینه دیگری به این رشته بپردازند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ویژه گرامیداشت دهه فجر، حامد عقیلی، علی عرفانیان و علی علوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید