لاوروف: مذاکرات ونزوئلا باید بدون دخالت های خارجی انجام گیرد

به گزارش باد صبا، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت هرگونه مذاکره برای حل بحران سیاسی در ونزوئلا باید بدون پیش شرط و دخالت های خارجی انجام گیرد.

لاوروف: مذاکرات ونزوئلا باید بدون دخالت های خارجی انجام گیرد

به گزارش ، به نقل از رویترز، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت هرگونه مذاکره برای حل بحران سیاسی در ونزوئلا باید بدون پیش شرط و دخالت های خارجی انجام گیرد.

لاوروف در جریان سفر به جمهوری سورینام و نشست خبری مشترک با وزیر خارجه این کشور گفت: ما نیز مانند دوستان سورینامی خود معتقدیم که این [بحران] به وسیله مذاکرات مستقیم و بدون پیش شرط دولت با معارضان و همچنین بدون شنیدن هیچ تهدیدی از پایتخت های دیگر حل می گردد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسکو با مخالفان دولت ونزوئلا در تماس است، توضیح داد که دنیا به جای تحمیل کردن خواست خود به کاراکاس، باید بستری برای مذاکرات فراهم کند.

بعد از امتناع آمریکا از پذیرش مشروعیت ریاست جمهوری شش ساله نیکلاس مادورو که به تازگی شروع شده، خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا خود را به صورت غیرقانونی رئیس جمهور این کشور خواند و با حمایت مستقیم آمریکا و چند کشور دیگر دست به اقداماتی از جمله کودتا و جلب حمایت نظامیان علیه مادورو زد که همگی آن ها تا کنون شکست خورده است.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لاوروف: مذاکرات ونزوئلا باید بدون دخالت های خارجی انجام گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: مذاکرات ونزوئلا باید بدون دخالت های خارجی انجام گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید