فوتبال دنیا، نقش خواهران مارادونا در پذیرش پیشنهاد تیم مکزیکی توسط او

به گزارش باد صبا، وکیل دیه گو مارادونا روایت جدیدی از پذیرش پیشنهاد تیم مکزیکی توسط او با وجود عقد قراردادی سه ساله با باشگاه دینامو برست بلاروس بیان نمود.

فوتبال دنیا، نقش خواهران مارادونا در پذیرش پیشنهاد تیم مکزیکی توسط او

به گزارش باد صبا و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا در این مورد گفت: مارادونا تصمیم گرفت تا کارهای ریاست باشگاه دینامو برست بلاروس و سرمربیگری تیم دورادوس مکزیک را ترکیب کند. او به خاطر آب وهوای بسیار سرد و سخت بلاروس پیشنهاد تیم مکزیکی را هم پذیرفت.

رئیس باشگاه دسته دومی دورادوس مکزیک روز گذشته از توافق با مارادونا اطلاع داد و باشگاه دینامو برست بلاروس نیز به دنبال قطعی شدن این اتفاق اعلام نمود اقدام اسطوره آرژانتینی بر خلاف مفاد قراردادش سه ساله اش با آنها نیست.

مارادونا ماه می 2018 قراردادی سه ساله با باشگاه دینامو برست بلاروس منعقد کرد که براین اساس ریاست باشگاه یادشده و تدوین برنامه های استراتژیک آن را بر عهده خواهد داشت.

وکیل مارادونا در ادامه گفت: مارادونا قرارداد اولیه با باشگاه دورادوس مکزیک را امضا کرد و الان او رئیس افتخاری باشگاه دینامو برست بلاروس نیز باقی می ماند. مارادونا می خواهد نزدیک آرژانتین باشد، زیرا بلاروس آب وهوای سختی دارد. در مکزیک تمامی شرایط برای مارادونا فراهم است که می تواند او را به کشورش نزدیک کند. مارادونا می خواهد نزدیک خواهرانش باشد و از سویی نشان داد که توانمندی راهنمایی تیمی در لیگ رقابت پذیرتری را نیز دارد.

وی اضافه نمود: مدیران باشگاه دینامو برست بلاروس نیز به مکزیک خواهند آمد تا با باشگاه دورادوس درباره آینده کاری مارادونا صحبت نمایند. ایده هایی برای کارهای مارادونا در دو کشور مکزیک و بلاروس وجود دارند. مارادونا تحت تأثیر پذیرش خود در بلاروس نهاده شد و هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. ارتباطات با دینامو برست قطع نمی شوند و بر خلاف اخبار روزهای اخیر می خواهیم آن را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، نقش خواهران مارادونا در پذیرش پیشنهاد تیم مکزیکی توسط او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نقش خواهران مارادونا در پذیرش پیشنهاد تیم مکزیکی توسط او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید