صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در دانشگاه علامه راه اندازی می شود

به گزارش باد صبا، نشست راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در دانشگاه علامه راه اندازی می شود

به گزارش گروه دانشگاه باد صبا، نشست راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه علامه طباطبایی به همت موسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران و جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی و با حضور خیرین و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، اهداف صندوق قرض الحسنه را تشریح و اثرگذاری صندوق در امیدآفرینی در بین دانشجویان را نشانه موفقیت صندوق در انجام رسالت خود دانست.

سیده مهری موسوی رئیس جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی نیز از همکاری و مساعدت مجموعه مدیریتی دانشگاه علامه قدردانی کرده و در خصوص حمایت اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه در ادامه این راستا اظهار امیدواری کرد.

در ادامه غلامرضا لطیفی، معاون دانشجوئی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان میزبان شعبه صندوق در دانشگاه علامه، در راستای تجهیز و تکمیل دفتر صندوق و ایجاد تسهیلات لازم جهت دسترسی به اساتید و اعضای هیئت علمی اعلام آمادگی کرد.

کزازی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و عضو مجمع خیرین، راه اندازی حمایت های کسب و کار و کارآفرینی در صندوق و دانشگاه را از ضرورت های اجتماعی دانست و خواستار بررسی راه حل های انجام این امر شد.

همچنین وی پیشنهاد ارتباط تنگاتنگ صندوق با والدین دانشجویان متمکن را مطرح کردند تا از این طریق منابع مالی و معنوی بیشتری ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در دانشگاه علامه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در دانشگاه علامه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید