سفر 75000 دلاری پسر و نوه ترامپ به مغولستان برای شکار میش

به گزارش باد صبا، سفر تفریحی سال گذشته پسر ارشد و نوه دانلد ترامپ به مغولستان برای شکار کردن یک میش کوهی کمیاب 75 هزار دلار برای مالیات دهنده های آمریکایی هزینه داشت.

سفر 75000 دلاری پسر و نوه ترامپ به مغولستان برای شکار میش

به گزارش باد صبا از بی بی سی، دانلد ترامپ جونیر در سفر به مغولستان با رئیس جمهوری این کشور ملاقات و یک میش کوهستانی کمیاب هم شکار کرد؛ حیوانی که بیشتر به خاطر شاخ های زیبایش شناخته می گردد اما حضور سرویس مخفی و ماموران امنیتی و حفاظتی در این سفر تفریحی رقمی در حدود 75 هزار دلار از جیب مالیات دهنده های آمریکایی هدر داد. البته هزینه دقیق کمی کمتر از 78 هزار دلار بوده است.

خانواده رئیس جمهوری آمریکا 10 تا 12 برابر خانواده باراک اوباما از امکانات دولتی برای سفرهای شخصی و تفریحی استفاده می نمایند. در واقع، بخشی از بودجه سرویس مخفی کاخ سفید برای سفرهای اختصاصی اعضای خانواده ترامپ هزینه می گردد که یک سازمان مردم نهاد در واشنگتن تعداد آنها را هزار مورد بیش از سفرهای اعضای خانواده اوباما برآورد نموده است.

ترامپ کوچک به عنوان عضوی از خانواده رئیس جمهوری آمریکا می تواند و حق دارد از خدمات سرویس مخفی برای محافظت از خود استفاده کند اما بهره بردن از این خدمات پرهزینه اجباری نیست. یکی از کارمندان ترامپ جونیر بیان کرد هزینه هشت روز سفر خانوادگی به مغولستان در ماه اوت از حساب بانکی فرزند ترامپ پرداخت شده و هزینه تامین امنیت با دولت بوده است.

میش آرگالی از گونه های در معرض خطر حیات وحش مغولستان است و ترامپ کوچک برای شکار کردن آن از دولت این کشور آسیایی مجوز اختصاصی گرفته است. گفته می گردد یک جمهوریخواه پولدار فعال در صنعت نفت و گاز هم در سفر مغولستان همراه فرزند رئیس جمهوری آمریکا حضور داشته و بخشی از هزینه این سفر را پرداخته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سفر 75000 دلاری پسر و نوه ترامپ به مغولستان برای شکار میش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 75000 دلاری پسر و نوه ترامپ به مغولستان برای شکار میش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید