رد کردن بازی در نقش جیمز باند به علت اولتیماتوم همسر!

به گزارش باد صبا، لیام نیسون بازیگر ایرلندی که برای بازی در نقش اسکار شیندلر در فیلم لیست شیندلر استیون اسپیلبرگ به معروفیت رسید گفته که نقش 007 در جیمز باند را به علت اولتیماتوم همسرش رد کرد.

رد کردن بازی در نقش جیمز باند به علت اولتیماتوم همسر!

به گزارش ایرنا، لیام نیسون در گفت و گو با رولینگ استون در برنامه Watch What Happens Live! فاش کرد که در دهه 1990 زمانی که باربارا بروکلی تهیه کننده جیمز باند چندین بار برای بازی در نقش 007 با او تماس گرفته گفته به خاطر اولتیماتوم همسرش این نقش را رد نموده است.

او می گوید لیست شیندلر منتشر شده بود و باربارا [بروکلی] چند بار با من تماس گرفته بود تا از من بپرسد که آیا علاقه مندم در نقش 007 بازی کنم یا خیر و من گفتم علاقمند خواهم بود و در زمانی که مشغول فیلمبرداری نل در کارولینا بودیم همسر دوست داشتنی من ناتاشا ریچاردسون به من گفت اگر نقش جیمز باند را بازی کنی ما ازدواج نخواهیم کرد.

عشق نیسون به ریچاردسون بیشتر از علاقه او به بازی در نقش جیمز باند بود.

نیسون گفته همسرش به او اولتیماتوم جیمز باند را داد.

این بازیگر سرشناس ایرلندی بعلاوه با بازی در نقش کوی گون جین در جنگ ستارگان: تهدید شبح طعم فرنچایزهای بزرگ را چشید، اگرچه این دنیایی نیست که او در حال حاضر مشتاق باشد به آن بازشود.

به جنگ ستارگان برنمی گردم

او بعلاوه در پاسخ به این سوال که آیا به جنگ ستارگان برمی شود گفت نه من نیستم. برای جنگ ستارگان نسخه های اضافی زیادی وجود دارد. این موضوع آن را برای من کمرنگ می نماید و راز و جادو را به شکلی عجیب از بین می برد.

جدیدترین اکران نیسون با عنوان مارلو هم اکنون در سینماها در حال پخش است.

منبع: فرارو

به "رد کردن بازی در نقش جیمز باند به علت اولتیماتوم همسر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد کردن بازی در نقش جیمز باند به علت اولتیماتوم همسر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید