رحمتی به یحیی: به من 5 روز فرصت بده

به گزارش باد صبا، گرچه مهدی رحمتی با پدیده به توافق نهایی رسیده و به احتمال فراوان نیز این انتقال به انجام خواهد رسید اما او به دلایلی از گل محمدی 5 روز دیگر فرصت خواسته تا بعد از طی این زمان قراردادش را نهایی کند.

رحمتی به یحیی: به من 5 روز فرصت بده

پایان اتفاقی که خیلی ها انتظارش را می کشیدند رخ داد و مهدی رحمتی با باشگاه پدیده مشهد به توافق نهایی رسید. رحمتی اما برای اینکه قراردادش را با این باشگاه نهایی کند از گل محمدی زمان معینی خواسته است. جدایی رحمتی درشرایطی درحال به تثبیت رسیدن است که اعضای هیات مدیره باشگاه با وجود اختلاف نظرهایی که بر سرماندن رحمتی داشتند اما بر این باور بودند که رحمتی می تواند یک فصل دیگر به استقلال یاری کند اما حالا رحمتی پیش دستی نموده و برای رهایی از حاشیه ها با پدیده به توافق نهایی رسیده است، هرچند که رحمتی کوشیده انتقال به مشهد را با قدم های آهسته بردارد و به نوعی به شکل ناگهانی تیمش را ترک نکند و همچنان فرصت را برای بازگشت بازبگذارد که این هم احتمالش یک درصد است.

***

مهدی رحمتی بر سر زمان و دستمزد قراردادش با باشگاه پدیده به توافق نهایی رسیده و همه چیز آماده حضور او در ترکیب پدیده فصل آینده است. با توجه به اینکه مشهدی ها نیز علاقه زیادی به حضور این دروازه بان درقفس توری شان دارند، دیدن رحمتی در ترکیب پدیده لیگ نوزدهم بسیار احتمال دارد. بعضی جریان های خبری نیز از قطعی بودن قرارداد او با پدیده پرده برداشته اند که البته خبر بیراهی هم نیست چون توافقات در همه مسائل صورت گرفته و رحمتی خود نیز بی میلی نیست فصل آینده برای تیم مشهدی بازی کند. ضمن اینکه خادمی امام رضا(رع) باعث می شد تا این دروازه بان هر ماه از تهران به مشهد برود که حالا با حضورش در تیم پدیده با خیال راحت تر می تواند به خادمی بپردازد. رحمتی اما برای اینکه قراردادش را با باشگاه پدیده نهایی کند از یحیی گل محمدی 5 روز فرصت خواسته است. دلیل این موضوع تعیین شدن تکلیف دروازه استقلال است. درواقع مهدی رحمتی نیز می خواهد بداند که آیا سیدحسین حسینی قراردادش را با استقلال تمدید می نماید یا خیر. اگر یک درصد حسینی با استقلال به توافق دست نیابد آنگاه رحمتی از تصمیمش برای پیوستن به تیم پدیده منصرف خواهد شد که احتمال این بازگشت هم کم است به این دلیل که با وجود شایعاتی که درباره بی میلی حسینی به ماندن دراستقلال و مذاکره با گزینه های جدید و درخواست های اقتصادی غیر ممکن شنیده می گردد اما این دروازه بان درنهایت در استقلال خواهد ماند. رحمتی اما برای اینکه از سوی بعضی طرفداران استقلال متهم به خالی کردن پشت استقلال نگردد چند روزی صبر می نماید تا تکلیف دروازه استقلال هم تعیین گردد و بعد از آن بار سفر به مشهد ببندد و در تمرینات تیم پدیده شرکت کند. حضور رحمتی در تیم پدیده البته با موجی از خوشحالی از سوی فوتبال دوستان این شهر روبرو شده و نزدیکان به تیم پدیده اعتقاد دارند که رحمتی می تواند با تجربه خودش یاری قابل توجهی به تیم پدیده که از داشتن بازیکنان با تجربه تقریبا تهی است، باشد. رحمتی هم به احتمال بسیار زیاد بعد از فصل نوزدهم با دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود اما او دوست دارد در شرایطی دستکش های دروازه بانی را از دست خارج کند به نوعی در اوج باشد که پدیده این فرصت را برایش ایجاد خواهد نمود تا همان طور که دوست دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند. رحمتی به این نتیجه رسیده که در شرایط کنونی شاید ماندن در استقلال نتواند به نفعش باشد به همین دلیل مذاکرات نهایی را با باشگاه پدیده انجام داده تا فصل آینده در این تیم دیده گردد، هرچند که برای قطعی شدن این انتقال بزرگ باید چند روز دیگر صبر کنیم تا تکلیف استقلال نیز روشن گردد.

رحمتی در آغوش معلم دوران ابتدایی

قرارداد رحمتی با پدیده که نهایی گردد درواقع باید این طور به ماجرا نگریست که مهدی رحمتی بعد از سال ها دوباره شاگرد معلمش شده است. معلمی که سال ها پیش در مدرسته ابتدایی هویزه به مهدی رحمتی درس می داد وحالا نیز به عنوان سرمربی در آخرین ایستگاه دوران فوتبالش دوباره استادی این دروازه بان را به عهده گرفته است. جالب است بدانید که رحمتی مبصر کلاسی بود که یحیی گل محمدی سال ها پیش معلمش بود.

10-1

منبع: ایران ورزشی

به "رحمتی به یحیی: به من 5 روز فرصت بده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی به یحیی: به من 5 روز فرصت بده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید