درآمدزایی در فوتبال امکانپذیر نیست، راه نجات استقلال و پرسپولیس

به گزارش باد صبا، محمدرضا مهرانپور در تبادل نظر با خبرنگار مهر گفت: شنیدم آقای خلیل زاده عضو محترم هیات مدیره استقلال در مورد میلیچ و دیاباته صحبت کرد و از احتمال بازگشت آنها به ایران گفت. من از سیاست های باشگاه آگاه نیستم اما باید بگویم در صورتی که مسابقات از سر گرفته گردد آبی پوشان به همه قوای خود از جمله این دو بازیکن خارجی احتیاج دارند.

درآمدزایی در فوتبال امکانپذیر نیست، راه نجات استقلال و پرسپولیس

وی افزود: میلیچ بازیکن باتجربه ای است و عملکرد او هم در این فصل گواه همین مطلب است. نباید شرایط عدم بازگشت او فراهم گردد. میلیچ در پست خود یکی از بازیکنان خوب است و به خصوص در آسیا می تواند بسیار معین کننده باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد احتمال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان داشت: در اینکه تنها راه نجات این دو باشگاه خصوصی سازی است تردیدی نیست. اما با این شرایط من بعید می دانم این بار هم خصوصی سازی به مرحله عملیاتی برسد. سالهای زیادی است هر از گاهی این بحث داغ می گردد اما به تدریج آب ها از آسیاب می افتد و می رود تا چند وقت دیگر.

مهرانپور در این رابطه توضیح داد: خرید امتیاز استقلال و پرسپولیس در واقع خرید هزینه است. یعنی یک سرمایه گذار مثلاً برند این دو تیم را بخرد و به جای آنکه از آن درآمدزایی داشته باشد، برای آن هزینه کند. فلسفه بخش خصوصی این است که سرمایه گذار امکان درآمدزایی داشته باشد. در حالی که در فوتبال ایران امکان درآمدزایی به دلیل یکسری محدودیت ها و خلاء های قانونی که وجود دارد امکان پذیر نیست.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد ادامه برگزاری لیگ برتر گفت: در هر صورت تکلیف این فصل باید معین گردد و پرونده آن بسته گردد. شاید راه هایی برای ادامه برگزاری مسابقات وجود داشته باشد. از جمله برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا برگزاری در شهرهایی است که کمتر ویروس کرونا آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در مورد اعلام قهرمان مسابقات بدون بازی گفت: من بعید می دانم اصلاً چنین چیزی مطرح شده باشد که بخواهیم در باره آن صحبت کنیم. چون این طرح اصلاً قابلیت عملیاتی شدن ندارد. در لیگ فقط نباید تکلیف تیم اول معین گردد و هر 16 تیم به خصوص تیم های بالا و پایین جدول باید تکلیف شان معین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درآمدزایی در فوتبال امکانپذیر نیست، راه نجات استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی در فوتبال امکانپذیر نیست، راه نجات استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید