داستان یک ماجراجویی خطرناک با شخصیت هایی جذاب و باورپذیر

به گزارش باد صبا به نقل از ونکور سان، بعد از انتشار ماجراجویی های عجیب و افسانه های جذاب درباره خواهران و برادران پاتریک و لوبیای سحر آمیز و جادوی گاو چشم آبی حالا نوبت به انتشار یک افسانه هیجان انگیز، ترسناک و جذاب، آن هم برای گروه سنی بزرگسال رسیده است.

داستان یک ماجراجویی خطرناک با شخصیت هایی جذاب و باورپذیر

این رمان سومین اثر پاتریک دوویت نویسنده کانادایی است که به خاطر انتشار دومین رمانش برادران سیسترز در سال 2009 به شهرت جهانی دست یافت و به فهرست نامزدهای جایزه کتاب من بوکر راه یافت. نام دوویت و اثرش در فاصله کوتاهی در تمامی فهرست های برترین کتاب های سال 2011 برده شد و از او به عنوان نویسنده ای پیروز یاد شد.

این نویسنده این روزها سومین رمانش را روانه بازار کتاب می نماید. او در ورودی این رمان که سومین اثرش محسوب می گردد از بسیاری از نویسندگان که الهام بخش او در نگارش این اثر بودند یاد نموده است. دوویت در این اثر از توماس برنهارد، ایتالو کالوینو، رولد دال، شرلی جکسون و ژان رایس که الهام بخش او برای نگارش این اثر بودند یاد نموده است.

بسیاری از منتقدان بر این باورند که سومین اثر دوویت نیز همچون برادران سیسترز می تواند جوایز ادبی را برای او به همراه داشته باشد. دوویت در این اثر با الهام از داستان های قدیمی و خلق یک داستان اساطیری درگیر تعامل انسان ها در جهان پیرامونش است. به گفته بسیاری از منتقدان رمان او مجموعه ای از افسانه های مختلف درباره دزدان، سربازان، زنان، قصابان طمعه کار و انواع موضوعاتی است که در قرون وسطی در اروپا مورد توجه مردم بوده است. داستان هایی عاشقانه، گاهی ترسناک و البته فانتزی که می تواند توجه هر خواننده ای را به خود جلب کند.

دوویت در رمان Undermajordomo Minor داستانی ترسناک اما فانتزی و اسرار آمیز را به تصویر می کشد که در یک روستای قدیمی اروپایی می گذرد. روستایی که شاهد جنگ است و قطار از دلش عبور می نماید و آبستن حوادث و اتفاقات هیجان انگیز و جذاب است. قطاری که به زعم بسیاری از ساکنان روستا قطار شیطان نام گرفته است.

نویسنده رمان برادران سیسترز در تازه ترین رمانش داستان فرد جوانی را به تصویر کشیده که خانه و دیارش را ترک می نماید و برای ماجراجویی به سرزمینی دور سفر می نماید. او اگر چه حال و هوایی طبیعی و نرمال ندارد و با بی حوصلگی و افسردگی این سفر را شروع نموده در طول سفر دچار موقعیت ها و حوادثی می گردد که جهانش با دگرگونی رو به رو می گردد و جهان بینی اش به جهان و آنچه پیرامونش است متفاوت می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داستان یک ماجراجویی خطرناک با شخصیت هایی جذاب و باورپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یک ماجراجویی خطرناک با شخصیت هایی جذاب و باورپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید