خبرنگاران 4هزار و 985 فرصت شغلی سال جاری در استان سمنان ایجاد شد

به گزارش باد صبا، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: سال جاری برای چهار هزار و 985 نفر در استان سمنان براساس گزارش سامانه رصد اشتغالزایی شد.

خبرنگاران 4هزار و 985 فرصت شغلی سال جاری در استان سمنان ایجاد شد

اسماعیل غنیان روز آدینه در گفت و گو با باد صبا، ابراز داشت: 47 درصد تعهد اشتغال زایی استان سمنان از ابتدای فروردین تا آبان سال جاری براساس گزارش سامانه رصد از سوی دستگاه های اجرایی استان محقق شد و این رویه تا سرانجام سال جاری برای انجام تعهد ادامه پیدا می نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: حمایت از بنگاه های مالی و توجه به مشاغل خرد و کلان از راهبردهای جدید برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

وی ادامه داد: سال گذشته 100 درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد و برای 10 هزار و 612 نفر اشتغالزایی شد و سال جاری شیوع کرونا، اشتغالزایی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: هماهنگی خوبی ببن مدیران و مسئولان استان برای کاهش آمار بیکاری وجود دارد که با کوشش مستمر می توان آمار بیکاری در سمنان را به کمترین میزان رساند.

غنیان توضیح داد: سال های گذشته استان سمنان از لحاظ تحقق تعهد در زمینه اشتغال جزو استان های پیشرو در کشور بود و کوشش می گردد تعهد اشتغال استان سمنان سال جاری نیز در حد مطلوب باشد و کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مانند سال گذشته ادامه یابد.

وی با اشاره به شیوع کرونا و رونق کسب و کارهای اینترنتی، ابراز داشت: بستر اینترنت فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال محسوب می گردد و ضرورت دارد این حوزه برای ایجاد اشتغال در استان سمنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کوشش برای تحقق تعهد اشتغال و کوشش مضاعف و هم افزایی برای ایجاد فرصت شغلی جدید در استان، رونق مالی و جهش فراوری را به همراه دارد.

استان سمنان با تکیه بر مهارت آموزی به عنوان راه حل اشتغالزایی جزو سه استان برتر کشور از لحاظ کاهش نرخ بیکاری است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 4هزار و 985 فرصت شغلی سال جاری در استان سمنان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4هزار و 985 فرصت شغلی سال جاری در استان سمنان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید