حردانی: نکونام برادر بزرگتر ما است، از عملکردم راضی نیستم

به گزارش باد صبا، صابر حردانی وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار کردن با جواد نکونام فوق العاده است و این مربی برای بازیکنان فولاد مثل یک برادر بزرگتر است.

حردانی: نکونام برادر بزرگتر ما است، از عملکردم راضی نیستم

صابر حردانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باد صبا، با اشاره به شرایط فولاد و عملکرد این تیم در هشت بازی گذشته گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تا الان هم خوب نتیجه گرفتیم، هر چند که می توانستیم در برخی از بازی ها بیشتر امتیاز بگیریم. هدف ما این است که در خاتمه فصل در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم هر چند که می دانیم رقابت بین تیم ها فشرده است و باید سخت کوشش کنیم تا به هدف هایی که داریم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در این فصل رضایت دارد؟ بیان کرد: از عملکردم راضی نیستم و باید بیشتر کوشش کنم تا به هدف هایی که دارم دست پیدا کنم. هدف همه ما موفقیت فولاد است و فرقی هم نمی نماید چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی روی نیمکت بنشیند. همه بازیکنان فولاد دوست دارند به تیمشان یاری نمایند.

حردانی در مورد کار کردن با جواد نکونام گفت: کار کردن با این مربی فوق العاده است، نکونام در بالاترین سطح بازی نموده و شرایط بازیکنان را به خوبی درک می نماید. این مربی برای بازیکنان فولاد مثل یک برادر بزرگتر است و همه ما با نکونام راحت هستیم.

وینگر فولاد در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر توضیح داد: این بازی هم در نوع خودش یک دربی است و کوشش می کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم. البته با تیم باکیفیتی بازی داریم و آنها تا حالا در لیگ شکست نخورده اند، با این حال کوشش می کنیم تا نتایج لازم را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حردانی: نکونام برادر بزرگتر ما است، از عملکردم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حردانی: نکونام برادر بزرگتر ما است، از عملکردم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید