توزیع 98 درصد سهمیه میوه عید در دامغان، حمل 10 تن میوه درخواست شد

به گزارش باد صبا، اسماعیل شوکت آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه 98 درصد سهمیه میوه شب عید دامغان توزیع شده است، ابراز داشت: از روز چهارم فروردین سال جاری نیز کار توزیع میوه در محل اداره تعاون روستایی دامغان در حال اجرا است.

توزیع 98 درصد سهمیه میوه عید در دامغان، حمل 10 تن میوه درخواست شد

وی ضمن بیان اینکه تاکنون 94 تن پرتغال و 43 تن سیب باقیمت مصوب دولتی در دامغان توزیع شده است، افزود: درخواست حمل 10 تن میوه دیگر به سازمان تعاون روستایی استان سمنان ارسال شده است.

توزیع گوشت بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار

رئیس تعاون روستایی دامغان بابیان اینکه برای توزیع عادلانه میوه شب عید شهروندان 24 غرفه پیش بینی شده است، ابراز داشت: از این تعداد 17 غرفه داخل شهر دامغان و مابقی در شهرهای دیباج، کلاته رودبار و امیریه و روستاهای همجوار بوده که از روز 25 اسفند کار توزیع میوه ها در این غرفه ها صورت گرفته است.

شوکت آبادی با اشاره به توزیع 25 تن گوشت مرغ تازه به نرخ دولتی در این شهرستان از ششم فروردین ماه جاری توضیح داد: گوشت مرغ تازه با نرخ دولتی 11 هزار و 500 تومان در سطح فروشگاه های دولتی و واحدهای صنفی و عاملان فروش عرضه می گردد که تاکنون پنج تن توزیع شده است.

وی افزود: توزیع گوشت مرغ تازه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سمنان است و هرروز و بر اساس احتیاج بازار توزیع خواهد شد.

توزیع اقلام مصرفی با رعایت عدالت

رئیس تعاون روستایی دامغان بابیان اینکه رعایت عدالت در توزیع اقلام مصرفی و احتیاجمندی مردم از سوی عاملان فروش همواره مورد تاکید بوده است، ابراز داشت: طی سال گذشته 87 تن گوشت قرمز و مرغ در دامغان توزیع شد که از این میزان 48 تن گوشت قرمز و 39 تن گوشت مرغ را شامل می گردد.

شوکت آبادی ضمن بیان اینکه اقلام مصرفی با رعایت عدالت از سوی عاملان فروش به مردم عرضه شده است، اضافه نمود: سهمیه شکر دامغان در طرح تنظیم بازار 17 تن بوده است که در مرحله نخست حدود پنج تن شکر توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توزیع 98 درصد سهمیه میوه عید در دامغان، حمل 10 تن میوه درخواست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 98 درصد سهمیه میوه عید در دامغان، حمل 10 تن میوه درخواست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید