تغییر ظاهر موتور جستجوی گوگل به مناسبت 2 دهه فعالیت مستمر ، تور مجازی؛ از اولین دفتر گوگل در یک گاراژ تا امروز

به گزارش باد صبا، لوگو گوگل در موتور جستجوی این شرکت تغییر ظاهر داده تا به کاربران یاداوری کند جشن تولد 20 سالگی گوگل در دحال برگزاری است. این لوگو شامل برخی ویژگی های خاص است.

تغییر ظاهر موتور جستجوی گوگل به مناسبت 2 دهه فعالیت مستمر ، تور مجازی؛ از اولین دفتر گوگل در یک گاراژ تا امروز

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، گوگل در لوگوی امروز خود بادکنک هایی را به یک جعبه هدیه گره زده و مروری داشته بر 20 سال حضور خود بین مخاطبان.

این تنها یکی از راه هایی است که گوگل این مراسم را جشن می گیرد. گوگل با دو دهه تسلط در کسب و کار جستجو و جستجوی اینترنتی به حق لقب سلطان عرصه جستجوی اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

در بخشی از این لوگوی جدید، گوگل به شما نشان می دهد طی دودهه گذشته چگونه در بخش جستجو به کاربران یاری می کرد. یعنی وقتی شما یک عبارت را به شکل نصفه تایپ می کردید ادامه عبارت را دریافت می کردید.

این ایده از سال 1998 وارد کوگل شد. در بخشی از این لوگو اصطلاحات مورد استفاده در سال 1998 به اصطلاحاتی که در سال 2018 استفاده می کنیم ترجمه گردیده است.

افزون بر این می توانید یک تور بصری را در نمای خیابان و گاراژ اصلی و اولیه محل تولد گوگل ببینید. درست همانطور که در سال 1998 بود. نکته جالب تر این که، با عبور از اتاق ها و آنالیز صحنه های مختلف اگر درب کشف راز پیدا نموده و نور نئون گوگل را روشن کنید، گاراژ مجازی تغییر خواهد نمود.

منبع: انتخاب

به "تغییر ظاهر موتور جستجوی گوگل به مناسبت 2 دهه فعالیت مستمر ، تور مجازی؛ از اولین دفتر گوگل در یک گاراژ تا امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ظاهر موتور جستجوی گوگل به مناسبت 2 دهه فعالیت مستمر ، تور مجازی؛ از اولین دفتر گوگل در یک گاراژ تا امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید