تشریح وضعیت استخدامی قهرمانان و مدال آوران، 87 نفر استخدام شده اند

به گزارش باد صبا، ژاله فرامرزیان در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه استخدام قهرمانان و مدال آوران شرایط خاص خود را داشته و باید طبق آئین نامه مصوب دولت برای آن اقدام گردد، در خصوص روند و نتیجه آن در دستگاه ورزش و دیگر دستگاه ها شرح داد.

تشریح وضعیت استخدامی قهرمانان و مدال آوران، 87 نفر استخدام شده اند

وی گفت: برای استخدام قهرمانان و مدال آوران در دستگاه های دولتی، محدودیتی به لحاظ انتخاب سازمان و محل مورد نظر - طبق آئین نامه - برای استخدام نیست اما قاعدتا در سازمان موردنظر باید شرایط مهیا باشد. آن دسته از ورزشکارانی که متقاضی استخدام در دستگاه ورزش هستند باید درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه نمایند تا در وزارت ورزش آنالیز و به آن پاسخ داده گردد. شرایط البته برای دیگر ورزشکارانی که خواهان حضور در دستگاه های دیگر هستند، شاید کمی زمان بَر باشد.

این معاون وزیر ورزش با بیان اینکه تاکنون روند استخدامی بعضی ورزشکاران به انتها رسیده و در خصوص تعدادی دیگر هم پیگیری ها همچنان ادامه دارد، گفت: در مجموع تا به امروز 60 نفر از قهرمانان و مدال آوران استخدام رسمی شده اند. کار مربوط به استخدام 27 نفر از دیگر ورزشکاران هم در حال اجرا است. با این حساب می توان گفت از میان قهرمانان و مدال آوران، 87 نفری که خود متقاضی استخدام شده بودند، جذب نهاد موردنظرشان شده اند.

فرامرزیان در خصوص آن دسته ورزشکارانی که متقاضی استخدام در دستگاهی غیر از ورزش هستند، یادآور شد: در خصوص این دسته ورزشکاران و پیگیری درخواست هایشان، رایزنی های صورت گرفته و قول همکاری هم گرفته شده است.

وی در این رابطه گفت: در آخرین نشستی که میان معاونان توسعه منابع انسانی دستگاه های مختلف برگزار گردید، ضمن اشاره به آئین نامه مصوب دولت برای استخدام قهرمانان، گزارشی در این زمینه ارائه کردم. از رئیس سازمان استخدامی کشور هم قول مساعد گرفته شده تا در خصوص استخدام قهرمانان همکاری لازم انجام گردد. البته که این همکاری منوط به پذیرش درخواست قهرمانان از سوی دستگاه موردنظرشان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشریح وضعیت استخدامی قهرمانان و مدال آوران، 87 نفر استخدام شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح وضعیت استخدامی قهرمانان و مدال آوران، 87 نفر استخدام شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید