تشبیه خاص مورینیو از تیم لیورپول

به گزارش باد صبا، سرمربی منچستریونایتد لیورپول را به خانه ای بزرگ و زیبا تشبیه کرد که فاقد وسایل برای زندگی است.

تشبیه خاص مورینیو از تیم لیورپول

به گزارش باد صبا و به نقل از ساکرنت، در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس فردا (یک شنبه ) منچستریونایتد و لیورپول باید برابر هم قرار گیرند.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پیش از این بازی طعنه ای به یورگن کلوپ و به تیم رقیب زد و در پاسخ به این سوال که آیا کسب جام برای یک مربی باید در اولویت قرار داشته باشد؟ گفت : از نظر من کسب جام در اولویت واقع شده است، خصوصا وقتی تیم شما توانایی رسیدن به قهرمانی را دارد. از نظر من تیمی که می تواند قهرمان گردد اگر نتواند به قهرمانی برسد ناکام بوده است. یورگن از همان ابتدا گفته است که هدفش قهرمانی در لیگ برتر است و این هدف او است.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه صحبت های خود، گفت : فوتبال فقط درباره ریخت و پاش ها نیست. یک تیم فوتبال بیش از این هاست. لیورپول مثل یک خانه بزرگی است که احتیاج به این دارد بهترین وسایل برای آن خریداری گردد تا بتوانید در آن زندگی کنید. تا زمانی هم که لیورپول قهرمان نگردد، مثل این می ماند که خانه بزرگ و زیبا فاقد لوازم خانه است.

آقای خاص در انتها گفت : ما برای برد به این مسابقه خواهیم رفت و کوشش خواهیم کرد تا بتوانیم تیم صدرنشین جدول رده بندی را شکست دهیم. ما کیفیت و فلسفه بازی خودمان را داریم و بر مبنای آن بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشبیه خاص مورینیو از تیم لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشبیه خاص مورینیو از تیم لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید