تسهیل ارتباط دولت با مردم، مطالبه استاندار از روابط عمومی هاست

به گزارش باد صبا، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به رسانه و تسهیل ارتباطات دولت با رسانه ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومی های استان است.

تسهیل ارتباط دولت با مردم، مطالبه استاندار از روابط عمومی هاست

مهران مرادی در اولین سمینار رویکرد ها و استاندارد های جهانی روابط عمومی نوین در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اهمیت جایگاه والای روابط عمومی ها بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: لذا دولت سیزدهم با رویکرد حمایت از سیستم اطلاع رسانی، در کوشش است فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم ما امروز ناخواسته در جنگ رسانه ای قرار گرفتند که پیچیدگی های خاص خود را دارد، بیان کرد: دشمن با تمام ظرفیت خود وارد میدان شده و نظریه پردازان در حوزه های علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی را به خدمت رسانه درآورده تا پیغام های غیرواقعی و هدف دار خود را در اذهان مردم ایران بنشانند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امروز برای دفاع از افکار عمومی مردم عزیزمان در برابر آسیب های جریان رسانه ای دشمن به مدیران توانمند و آموزش دیده در عرصه رسانه بیش از هر زمان احتیاج داریم تا بتوانند در جنگ رسانه ای و ترکیبی تحمیل شده از سوی دشمن، به رسالت تبیینی خود عمل نمایند.

مرادی اضافه کرد: به همین دلیل امروز یک دوره آموزشی با حضور یکی از برجسته ترین اساتید رسانه و روابط عمومی در شهرکرد برگزار کردیم که با استقبال خوب مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان رو به رو شد.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توجه به رسانه و تسهیل ارتباطات دولت با رسانه ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومی های استان است، توضیح داد: شورای مرکزی روابط عمومی ها در این خصوص گام های جدی و بلندی برداشته که امیدواریم با استمرار این برنامه ها بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد تحول در حوزه اطلاع رسانی باشیم.

وی در خاتمه گفت: برگزاری دو مجمع عمومی روابط عمومی های استان در 6 ماهه اخیر، برگزاری یک جلسه تبیینی با موضوع فتنه اخیر و این دوره آموزشی که امروز برگزار گردید، نشان از عزم جدی دولت برای تقویت سیستم اطلاع رسانی است.

باد صبا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تسهیل ارتباط دولت با مردم، مطالبه استاندار از روابط عمومی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل ارتباط دولت با مردم، مطالبه استاندار از روابط عمومی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید