تبعات مصدومیت کاپیتان ، نادری در دفاع میانی، نعمتی هافبک دفاعی

به گزارش باد صبا، در صورت نرسیدن حسینی به بازی با سپیدرود ایوانکوویچ مجبور می گردد محمد نادری را در دفاع میانی به کار بگیرد و از سیامک نعمتی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

تبعات مصدومیت کاپیتان ، نادری در دفاع میانی، نعمتی هافبک دفاعی

ظاهرا بدشانسی از همین بازی اول یقه برانکو و تیمش را چسبیده و رها نمی کند چرا که در تمرین امروز دوشنبه سیدجلال حسینی هم مصدوم شد. او آسیب دید و تمرین را نیمه کاره رها کرد که این اتفاق در فاصله سه روز تا بازی با سپیدرود در جام حذفی کاملا نگران کننده و ترسناک است.

در صورتی که سیدجلال هم به این بازی نرسد، برانکو 7 بازیکنش را در اختیار نخواهد داشت و باید با بازیکنان ذخیره اش ترکیب اصلی را بچیند و به میدان بفرستد. در صورت نرسیدن حسینی به بازی با سپیدرود ایوانکوویچ مجبور می گردد محمد نادری را در دفاع میانی به کار بگیرد و از سیامک نعمتی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

پیش از این احتمال داشت برانکو از مصلح در هافبک دفاعی استفاده کند که در این صورت محمد نادری به عنوان مدافع چپ و سیامک نعمتی به عنوان هافبک چپ به میدان می رفتند اما اگر سیدجلال به بازی پنجشنبه نرسد، پروفسور یک راه بیشتر ندارد و باید با زوج نادری - شجاع در قبل خط دفاع و سیامک نعمتی در پست هافبک دفاعی به میدان برود.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "تبعات مصدومیت کاپیتان ، نادری در دفاع میانی، نعمتی هافبک دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات مصدومیت کاپیتان ، نادری در دفاع میانی، نعمتی هافبک دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید