برترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش

به گزارش باد صبا، فهرست غذاهای ایتالیایی به حدی بلند است که حتی یک فرد ایتالیایی هم نمی تواند انتخاب کند که کدام غذا از همه بهتر و لذیذتر است. تعداد نامحدودی از غذاها و دستورهای پخت متفاوت وجود دارد که انتخاب یک غذا را بیش از پیش سخت می نماید. یکی از برترین بخش های سفر به مقاصد مختلف از جمله کیش چشیدن طعم خوش غذاهای ایتالیایی و لذت بردن از عطر و بوی آنها است. در ادامه به معرفی برترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش پرداخته شده است.

برترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش

رستوران ایتالیایی سوپرانو کیش

یکی از برترین و رومانتیک ترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش، رستوران سوپرانو بوده که معروفیت خود را مدیون آشپز ایتالیایی حرفه ای خود است. رستوران سوپرانو با فضایی دلنشین و رومانتیک، خدمات با کیفیت و اجرای موسیقی زنده، مقصدی عالی برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی محسوب می گردد. محیط شیک و محبت آمیز رستوران ایتالیایی کلاسیک سوپرانو برای یک شام عاشقانه، یک وعده غذایی محبت آمیز یا خانوادگی انتخابی فوق العاده است.

رستوران سوپرانو با کوشش سرآشپز اصیل ایتالیایی خود نیکولیا و کادری حرفه ای، همیشه در پی آن است تا طعم غذای ایتالیایی را در بالاترین کیفیت به میهمانان نشان دهد. از منوی مفصل رستوران سوپرانو می توان به تالیاتله، کاپلاچی، فوکاچا مامامیا، میگو و سبزیجات سوخاری، پیتزا، پاستا و سالادهای ایتالیایی اشاره نمود.

رستوران ایتالیایی کوکوبانا کیش

یکی از برترین رستوران های ایتالیایی کیش، رستوران کوکوبانا است که در خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. در رستوران ایتالیایی کوکوبانا می توان انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ های خوشمزه ایتالیایی را همراه با نوشیدنی های سرد و گرم نوش جان کرد. این رستوران ایتالیایی در مرکز تجاری کیش واقع شده است؛ بنابراین پس از سپری کردن یک روز عالی و گشت وگذار در این مرکز خرید می توانید سری به رستوران ایتالیایی کوکوبانا بزنید.

رستوران رویال استار کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، استیک، غذاهای دریایی و خاورمیانه ای در طعم و عطری بی نظیر مهیا می گردد. رویال استار یکی از برترین رستوران های جزیره کیش بوده و دارای خدماتی عالی، پرسنلی حرفه ای، دکوراسیونی زیبا و فضایی دنج و آرام است. پس از گشت وگذار در جاذبه های گردشگری نزدیک رویال استار همانند مرکز خرید مروارید، کارتینگ کیش، پارک شهر کیش و پارک برفی پنگوئن می توان برای برطرف خستگی و کسب انرژی دوباره سری به رویال استار بزنید.

فودکورت ایوان مروارید کیش

در فودکورت ایران مروارید کیش رستوران های بومرنگ و خانه سوخاری، انواع غذاهای ایتالیایی در لذیذترین و متفاوت ترین مزه ها سرو می گردد. اگر قصد داشتید در محل اقامت خود، غذاهای ایتالیایی بی نظیر فودکورت ایوان را نوش جان کنید، می توانید آن را با پیک تحویل بگیرید.

رستوران ایتالیایی لیو کیش

از پرطرفدارترین گزینه ها در منوی متنوع و مفصل رستوران ایتالیایی لیو می توان به پیتزا سوله میو، سالاد یونانی، پاستا آلفردو، سالاد سزار با مرغ کبابی اشاره نمود. پس از یک بازارگردی مهیج در بازار زیتون می توانید چند ساعتی از روز خود را در رستوران ایتالیایی لیو سپری کنید. آشپزهای حرفه ای رستوران لیو، پیتزا را به سبک ایتالیایی و با خمیری نازک طبخ می نمایند که طعم خاص آن تا مدت ها از یاد و خاطر شما پاک نمی گردد.

رستوران هشتگ فود هال

از دیگر رستوران های ایتالیایی کیش برتر برای سرو یک وعده غذایی ایتالیایی لذیذ می توان به رستوران هشتگ فود هال اشاره نمود. فضایی رستوران هشتگ فود هال بسیار شیک و خاص بوده و بیشتر کیشوندان و گردشگران آن را برای سپری کردن قرارهای عاشقانه و دورهمی های محبت آمیز انتخاب می نمایند.

منبع: همگردی

به "برترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های ایتالیایی جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید