ببینید ، هم اکنون ؛ آسمان تهران طوفانی شد ، صدور هشدار هواشناسی

به گزارش باد صبا، مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: امروز با فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری های همرفتی در برخی ساعات به ویژه در نیمه غربی و ارتفاعات استان همراه با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

ببینید ، هم اکنون ؛ آسمان تهران طوفانی شد ، صدور هشدار هواشناسی

به گزارش باد صبا، دقایقی پیش آسمان تهران طوفانی شد و گردو غبار به همراه رعد و برق مرکز را فرا گرفت.

در همین خصوص اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام نمود: شرایط جوی استان تهران، امروز با فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری های همرفتی در برخی ساعات به ویژه در نیمه غربی و ارتفاعات استان همراه با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، در نقاط مستعد با بارش تگرگ و در پاره ای نقاط به ویژه در منطقه ها غربی و جنوبی استان همراه با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

برای روزهای پنجشنبه تا شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد می باشد و در روز یک شنبه افزایش ابرناکی و وزش باد شدید، در ارتفاعات استان گاهی با رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی استان با خیزش گردوخاک مورد انتظار می باشد.

امروز کاهش دما و از روز پنج شنبه تا شنبه روند افزایش تدریجی دما و در روز یک شنبه کاهش نسبتا محسوس دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل ها گفت: مردم مرکز طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه از اتراق در حریم و بستر رودخانه ها خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، هم اکنون ؛ آسمان تهران طوفانی شد ، صدور هشدار هواشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، هم اکنون ؛ آسمان تهران طوفانی شد ، صدور هشدار هواشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید