اولین باخت برای استقلال بدون باخت ، مورایس و سپاهان برنده جنگ پرتغالی ها در آزادی

به گزارش باد صبا، استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان مورایس به سرانجام رسید.

اولین باخت برای استقلال بدون باخت ، مورایس و سپاهان برنده جنگ پرتغالی ها در آزادی

به گزارش باد صبا تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در نخستین بازی از هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19 در استادیوم آزادی مقابل هم قرار گرفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل سرانجام پیدا کرد. در این نیمه جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه 45 خلق شد که ضربه ایستگاهی زمین احمدزاده به سمت دروازه استقلال با مهار ناقص حسینی مقابل دروازه این تیم افتاد که این بار حسینی در موقعیت تک به تک توپ را با پای خود به کرنر فرستاد.

اما در نیمه دوم شاگردان مورایس شروعی طوفانی داشتندو در کمتر از 5 دقیقه دو بار دروازه استقلال را باز کردند.

در دقیقه 53حرکت تند و تیز محمد علی نژاد از سمت چپ وبا ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه، توپ به یاسین سلمانی رسید و این بازیکن با ضربه ای بغل پا و فنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا گل نخست بازی به ثمر برسد.

تنها 4دقیقه بعد از این گلتیم سپاهان روی فرار رامین رضاییان در دقیقه 56 باز هم روی یک ضد حمله این بار از جناح چپ استقلال صاحب موقعیت گل شد که شوت رضاییان پس از برخورد به مدافعان استقلال تغییر جهت داد و دومین گل سپاهان تبدیل شد.

در ادامه ساپینتو با تعویض های زیاد کوشش کرد تا نتیجه را برگرداند اما این اتفاق نیفتاد تا استقلالی که فصل قبل را بدون شکست پشت سر گذاشته بود در اولین بازی فصل نتیجه را واگذار کند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محد علی نژاد، شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مانوئل مورایس

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین باخت برای استقلال بدون باخت ، مورایس و سپاهان برنده جنگ پرتغالی ها در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین باخت برای استقلال بدون باخت ، مورایس و سپاهان برنده جنگ پرتغالی ها در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید