انعقاد تفاهم نامه بین کتابخانه های عمومی و حوزه هنری مازندران

به گزارش باد صبا از ساری، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در نشست با رئیس حوزه هنری استان، گفت: با وجود استقبال خوب مردم استان در زمینه کتابخوانی، همچنان شاهد کم رنگ بودن موضوع فرهنگ در سطح استان هستیم.

انعقاد تفاهم نامه بین کتابخانه های عمومی و حوزه هنری مازندران

سکینه خاتون مهدیان پور اظهار کرد: تخصیص نیافتن بودجه کافی برای توسعه و تکمیل پروژه های کتابخانه ای بزرگ ترین چالش در برابر کوشش های فراوان در راستای ارتقای فرهنگ استان است.

وی با اشاره به اینکه اجرای خوب یک طرح یا تحقق یک هدف مشترک، وجود همکاری همه عوامل مرتبط را می طلبد، اضافه نمود: همگرایی و هم افزایی دستگاه های مرتبط فرهنگی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

این مسئول به اجرای مشترک طرح مهدی یاران اشاره نمود و گفت: سازمان هنری، حوزه ای است که می توان با هم افزایی، کارهای مشترک مفید و مؤثری انجام داد و یکی از آنها، طرح مهدی یاوران است که برای ترویج مبحث مهدویت میان بچه ها و نوجوانان انجام می گیرد و برای اجرای آن احتیاج به حمایت حوزه هنری داریم.

رئیس حوزه هنری مازندران در این نشست اظهار کرد: تجمیع توانایی دستگاه های فرهنگی می تواند منجر به شکوفایی فرهنگی گردد.

مهدی معصومی گرجی اضافه نمود: انعقاد تقاهم نامه بین 2 دستگاه فرهنگی کتابخانه و حوزه هنری برکات بسیاری را برای جامعه فرهنگی استان به همراه دارد.

وی گفت: کوشش ما بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به نحو شایسته است تا فرهیختگان استان بتوانند از خدمات دستگاه های فرهنگی بهره مند شوند.

در خاتمه این نشست، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و رئیس حوزه هنری مازندران در راستای افزایش هم افزایی فرهنگی، تفاهم نامه امضا کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انعقاد تفاهم نامه بین کتابخانه های عمومی و حوزه هنری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه بین کتابخانه های عمومی و حوزه هنری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید