اشتباهات عجیب کالدرون در پرسپولیس

به گزارش باد صبا، پرسپولیس در روزی که یکی از بدترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشت پیروز به شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان شد.

اشتباهات عجیب کالدرون در پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی باد صبا، اینکه پرسپولیس را چه شده است که با این همه ستاره و ملی پوش به این شکل بازی می نماید قطعاً نمی تواند دلیل فنی داشته باشد.

کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس به هیچ وجه نتوانسته ارتباط خوبی با شاگردانش برقرار کند و بارها در رسانه ها به انتقاد از آنها پرداخته است. او حتی به جونیور براندائو انتخاب خودش هم رحم نکرد و نقدها تند از او باعث شد این بازیکن برزیلی کلاً فوتبال بازی کردن را فراموش کند. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای اینکه تمام شاگردانش را راضی نگه دارد بارها ترکیب سرخپوشان را تغییر داده و همین جابه جایی های متعدد باعث شده است، آنها نتوانند همه توان فنی خود را در زمین ارائه نمایند.

کاملاً تعیین است که کالدرون به خاطر نقدها از شاگردانش و عدم ارتباط خوب با آنها به اصطلاع فوتبالی ها رختکن تیم را از دست داده است. مسئله ای که باعث شده سرخپوشان به مانند قبل از سرمربی خود فرمانبرداری ننمایند. در این میان سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بعد از عقب افتادن مطالباتش به مانند گذشته چندان انگیزه کار در پرسپولیس را ندارد و بیش از هر زمان دیگر منتظر صدور حکم اخراج و دریافت پولش است.

در این میان نباید نقش افراد نزدیک به کالدرون را هم در شرایط امروز پرسپولیس نادیده گرفت. همان هایی که نقش اصلی را در حضور این مربی در فوتبال ایران ایفا کردند و در گام بعدی واسطه انتقال جونیور براندائو به ایران شده و سود اقتصادی خوبی هم از این انتقال نصیب شان شد. افرادی که یک بار خودشان را در رسانه ها نشان نداده اند، اما پشت پرده نقش عمده ای را در تصمیمات عجیب و غریب کالدرون دارند.

با شرایط موجود که پرسپولیس با سرمربی آرژانتینی اش به بن بست رسیده، طبیعی است که مدیریت این باشگاه به دنبال جانشین برای کالدرون باشد و شاید اگر دو گزینه مدنظر این باشگاه در حال آنالیز پیشنهاد بهتر نبوده و یا راهنمایی تیم دیگری را بر عهده نداشتند، کالدرون الان سرمربی سرخپوشان نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اشتباهات عجیب کالدرون در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات عجیب کالدرون در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید