ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشت و درمان استان زنجان به مردم ارائه می گردد.

ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان

پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز (16 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با بیان اینکه روزانه 43 هزار خدمت در سیستم بهداشت و درمان استان به زنجانی ها ارائه می گردد، اظهار کرد: هیچ یک از خدمات بهداشتی و درمانی تعطیل پذیر نیست و واکسیناسیون علیه سایر بیماری ها و واکسیناسیون نوزادان نیز طبق روال سابق انجام می گردد.

وی از تزریق روزانه حدود 1500 دُز واکسن کرونا در استان زنجان اطلاع داد و اظهار کرد: برای واکسیناسیون روزانه 2000 نفر باید هم زمان 20 تا 35 نفر واکسن کرونا را تزریق نمایند، به همین دلیل به دنبال راه اندازی مراکز همگانی واکسیناسیون در استان زنجان هستیم که هر مرکز به حدود 50 نیروی انسانی احتیاج دارد که باید تامین گردد.

این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به ایمنی در برابر بیماری کرونا باید به حدود 600 هزار زنجانی واکسن کرونا تزریق گردد، توضیح داد: هفته آینده طبق تغییر رنگ شهرستان های استان زنجان از لحاظ بیماری کرونا محدودیت های کرونایی اعمال خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه تغذیه بیماران در بیمارستان های استان زیر نظر کارشناسان تغذیه طبخ می گردد، گفت: کارشناسان تغذیه در آشپزخانه ها تغذیه بیماران را از لحاظ ارزش غذایی مشخص می نمایند و طبخ غذا در ظروف مورد نظر را مشخص نموده و از لحاظ بهداشتی نیز آنالیز می نمایند. لازم به ذکر است تغذیه بیماران مبتلا با کرونا با سایر بیماران تفاوتی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید