ادعای جالب ایلان ماسک درباره سایبرتراک ، عرضه وانت تسلا با ویژگی های خاص

به گزارش باد صبا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتر جزئیات جدیدی را در خصوص سایبرتراک (Cybertruck) به اشتراک گذاشت.

ادعای جالب ایلان ماسک درباره سایبرتراک ، عرضه وانت تسلا با ویژگی های خاص

به گزارش باد صبا و به نقل از موتور1، ماسک در توییتی بیان کرد که این وانت به مقدار کافی ضد آب خواهد بود تا به طور خلاصه به عنوان یک قایق عمل کند.

این اولین باری نیست که ماسک در خصوص قابلیت های آبی سایبرتراک توییت می نماید. در آوریل 2020، ماسک در این سایت رسانه اجتماعی نوشته بود که این خودرو برای مدتی شناور خواهد بود. اما تمایلات آب دوست ماسک حتی به عقب تر برمی گردد، زمانی که او پست کرد که مدل S بعلاوه می تواند برای مدت کوتاهی به یک قایق تبدیل گردد، اما این چیزی بود که شرکت به هیچ کس توصیه نمی کرد آن را انجام دهد.

ماسک اکنون می گوید که سایبرتراک می تواند از رودخانه ها، دریاچه ها و دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند عبور کند. با این حال، معین نیست که چگونه عبور از چیزی به مقدار یک دریا با بخش اول توییت او انجام می گردد. به مقدار کافی ضد آب کلماتی هستند که اغلب با کشتی ها می توانند مرتبط باشند.

تسلا، سایبرتراک را در نوامبر 2019 معرفی کرد و دنیا را با وانتی مثلثی شکل با لبه های تیز و شیشه ای که در حین رونمایی شکسته شد، معرفی کرد.

این خودروساز نسخه به روز شده وانت را در اوایل امسال عرضه کرد که تغییرات و بهبودهای متعددی را نشان می داد. به عنوان مثال، تسلا شیشه عقب را به صورت الکترونیکی قابل جمع شدن کرد.

بیشتر بخوانید:

  • اظهارنظر جنجالی ایلان ماسک درباره روزنامه ها | توییت های بی علت ادامه دارد

قرار بود این کامیون در اواخر سال 2021 وارد مرحله فراوری گردد، اما این ضرب الاجل بدون خروج حتی یک وانت سایبرتراک از خط فراوری گذشت و تا اواخر سال 2022 به تعویق افتاد، اما این اتفاق نیز به طور معین نخواهد افتاد. در عوض، قرار است فراوری در اوایل سال 2023 شروع گردد. در عین حال، برنامه این است که دوربین های دید جانبی تغییر داده شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادعای جالب ایلان ماسک درباره سایبرتراک ، عرضه وانت تسلا با ویژگی های خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب ایلان ماسک درباره سایبرتراک ، عرضه وانت تسلا با ویژگی های خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید