کیمیا علیزاده به نیمه نهایی صعود کرد، مدال برنز قطعی شد

به گزارش باد صبا، در ادامه مبارزات روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی که در کره جنوبی جریان دارد، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم در مرحله یک چهارم و مبارزه با استتیچ از کرواسی 12 بر 4 صاحب پیروزی شد تا با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

کیمیا علیزاده به نیمه نهایی صعود کرد، مدال برنز قطعی شد

وی دور نخست فرناندا آگویره از شیلی را با نتیجه 14 بر 9 از پیش رو برداشت و در ادامه هم آشلی کرایولد از کانادا را 36 بر 22 شکست داد. این عضو تیم بانوان کشورمان در سومین پیکار خود ئی چینگ لی از چین تایپه را با امتیاز طلایی شکست داد.علیزاده برای صعود به فینال حریفی از روسیه را پیش رو دارد

تیم کشورمان امروز دو نماینده داشت که پوریا عرفانیان آخرین نماینده تیم مردان کشورمان در وزن 80- کیلوگرم بعد از فزونی 21 بر5 در اولین دیدار برابر باربوسا الویس از پورتریکو، 20 بر 14 مقابل آنتون کوتکوف از روسیه بازنده و از دور مسابقات خارج شد.

تیم مردان ایران که با 41 امتیاز در کورس تیم های مدعی قرار گرفته است، برای قرار دریافت در بین سه تیم نخست این رقابتها به میرهاشم حسینی برای کسب مدال طلا امیدوار است. وی در مرحله نیمه نهایی وزن 63- کیلوگرم به مصاف محمد اف از آذربایجان می رود.

تکواندو ایران در این رقابتها 6 تکواندوکار در بخش زنان و 8 تکواندوکار در بخش مردان حضور دارد، که از این جمع 14 نفره، میرهاشم حسینی برای مدال برنز تلاش می کند، کیمیا علیزاده در جدول با دو پیروزی به کار خود ادامه می دهد. طی روزهای گذشته آرمین هادی پور یک نشان نقره و مسعود حجی زواره هم یک نشان برنز برای تیم کشورمان کسب کرده اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر امروز جمعه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کیمیا علیزاده به نیمه نهایی صعود کرد، مدال برنز قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیا علیزاده به نیمه نهایی صعود کرد، مدال برنز قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید