کمیته انضباطی ورود جدی تری داشته باشد، فشار بازی باعث درگیری است

به گزارش باد صبا، قرار بود در مهم ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم صدرنشین شهرداری بم روز آدینه از ساعت 20:10 در استادیوم فجر بم، مقابل تیم رده ششمی ملوان بندر انزلی صف آرایی کند اما این دیدار به دلیل مسائل اقتصادی تیم ملوان لغو شد.

کمیته انضباطی ورود جدی تری داشته باشد، فشار بازی باعث درگیری است

سرمربی تیم شهرداری بم در تبادل نظر با باد صبا درباره بازی روز آدینه مقابل تیم ملوان بندر انزلی گفت: بازی خیلی خوبی می شد، دو تیم ملوان و شهرداری بم چندین سال است رقیب یکدیگرند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. هر دو تیم زحمت کشیده اند و می توانست بازی جذاب و تماشایی گردد.

مرضیه جعفری در ادامه درباره صدرنشینی تیمش در جدول و کسب 16 پیروزی و تنها یک تساوی و بدون شکست گفت: تا خاتمه هفته هفدهم بازیکنانم بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند و خوب ظاهر شدند. تنها دلیل کسب یک تساوی وقفه 56 روزه در رقابت های لیگ بود، بازیکنان از شرایط بازی دور بودند. ما به صورت تیمی کار می کنیم و به همین دلیل این وقفه باعث ایجاد ناهماهنگی در تیم شد. تیم های صدر جدول نیز همین شرایط را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که در چند هفته اخیر شاهد حواشی از جمله درگیری بازیکنان بودیم، دلیل این اتفاق چیست؟ گفت: اگر کمیته انضباطی در همان ابتدا به طور ویژه به موضوع ورود و محرومیت جدی را در نظر می گرفت دیگر شاهد بروز این اتفاقات نبودیم. به هر حال فوتبال است و ممکن است چنین حواشی پیش آید و فشار فوتبال باعث بروز چنین اتفاقاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمیته انضباطی ورود جدی تری داشته باشد، فشار بازی باعث درگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی ورود جدی تری داشته باشد، فشار بازی باعث درگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید