شهرخودرو نقره داغ شد ، 4ماه محرومیت و 4 میلیارد جریمه

به گزارش باد صبا، دو بازیکن تیم شهرخودرو به دلیل آنچه نقل و انتقال غیر قانونی خوانده شد با محرومیت و جرائمی اقتصادی سنگینی روبرو شدند.

شهرخودرو نقره داغ شد ، 4ماه محرومیت و 4 میلیارد جریمه

به گزارش باد صبا به نقل از ورزش 3، در حالی که شهرخودرو روز گذشته توانستند به یک پیروزی حساس دست پیدا نمایند و در حال حاضر به استراحت پس از سه امتیاز شیرین می پردازند اعلام یک رای از سوی کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال شرایط آنها را عجیب پیچیده کرد و به جز مسئولان باشگاه، این پیچیدگی شامل دو ستاره این تیم شده است.

با توجه به شکایت باشگاه نساجی قائمشهر از دو بازیکن سابق این تیم یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک که در بازار جابجایی زمستانی از این تیم راهی شهرخودروی خراسان شدند امروز کمیته معین شرایط در این باره اعلام رای کرد.

با توجه به رای صادره این دو بازیکن به مدت 4 ماه از حضور در ترکیب تیم شهرخودرو در تمامی بازی های رسمی محروم شدند و این اتفاق در حالی می افتد این دو، از بازیکنان مهم و ثابت تیم شهرخودرو در ترکیب اصلی این تیم بودند و از زمانی که پیراهن این تیم را به تن کردند در بازی های این تیم اعم از لیگ برتر و لیگ قهرمانان به میدان رفتند.

نکته قابل توجه در رای اعلامی اما به شرایط جریمه اقتصادی این دو بازیکن بر می شود به نوعی این دو باید به صورت شراکتی با تیم شهرخودرو مبلغی در حد 79 میلیارد ریال را بپردازند. در اعلام رای مربوط به جرائم اقتصادی این دو بازیکن آمده است:

حسن جعفری و باشگاه شهرخودرو با توجه به توافق طرفین وفق بند 7 ماده 6 قرارداد مورخ 98/04/09 باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند 3 ماده 18 مقررات نقل و انتقالات و معین شرایط بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ 42.500.000.000 ریال (معادل 5 برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ 5.450.000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ 921.050.000 ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می گردند.

میلاد سرلک و باشگاه شهرخودرو وفق بند 7 ماده 6 قرارداد مورخ 98/04/09 باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند 3 ماده 18 مقررات نقل و انتقالات و معین شرایط بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ 35.000.000.000 ریال (معادل 5 برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ 5.450.000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ 757.550.000 ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می گردند.

حال کمیته معین شرایط پس از اعلام این رای مدت 7 روز به جریمه شوندگان زمان داده است تا در صورت اعتراض، به وسیله کمیته استیناف خواهان تجدید نظر شوند و باید دید جعفری و سرلک به همراه مسئولان باشگاه شهرخودرو در این شرایط حساس(حضور در لیگ قهرمانان آسیا) چه خواهند کرد.

  • بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به پیروانی و انصاری فرد | جنگ ادامه دار اصفهان -تهران
منبع: همشهری آنلاین

به "شهرخودرو نقره داغ شد ، 4ماه محرومیت و 4 میلیارد جریمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو نقره داغ شد ، 4ماه محرومیت و 4 میلیارد جریمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید