پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبود از کرونا: دو ماه هیچ پرتابی نداشتم

به گزارش باد صبا، دارنده مدال نقره مسابقات جهانی امارات پس از بهبود از بیماری کرونا با بیان اینکه دو ماه است هیچ پرتابی نداشتم، گفت: شرایطم خوب است و منتظر باز شدن اماکن ورزشی هستم تا تمرینات حرفه ای خود را در پرتاب دیسک آغاز کنم.

پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبود از کرونا: دو ماه هیچ پرتابی نداشتم

به گزارش باد صبا، علی محمدیاری ورزشکار پارالمپیکی که در ماده پرتاب دیسک پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده است، اظهار کرد: به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مدتی بود که در خانه قرنطینه بودم و تقریبا سه هفته است که از این بیماری بهبود یافته ام و الان شرایط خوبی دارم. به خاطر این بیماری حس بویایی خود را از دست داده بودم و بدن درد شدیدی داشتم بطوریکه قادر به انجام هیچ تمرینی در خانه نبودم اما الان شرایطم رو به بهبود است و مسئله ای برای آغاز تمرینات خود در منزل ندارم.

وی گفت: از زمانی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است تمرینات بدنسازی خود را در منزل پیگیری می کنم اما چون رشته من پرتاب دیسک است و نیاز به وسایل بدنسازی دارم متاسفانه نمی توانم تمرینات حرفه ای و سنگینی را در منزل داشته باشم و تمریناتم در حد آماتور است. امیدوارم که هر چه زودتر شرایط کشور از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد تا با باز شدن اماکن ورزشی دوباره بتوانم تمرینات حرفه ای خود را در پرتاب دیسک آغاز کنم.

این پرتابگر پارالمپیکی تاکید کرد: دو ماه است که هیچ پرتابی نداشتم و همین مسئله سبب افت رکوردم شده است. در مسابقات جهانی امارات که شهریور برگزار شد با کسب مدال نقره توانستم سهمیه پارالمپیک ترکیه را کسب کنم و واقعا در شرایط آمادگی خوبی قرار داشتم اما این بیماری سبب شد که نتوانم تمرینات حرفه ای خود را آنطور که می خواستم ادامه دهم و الان دقیقا نمی دانم که از نظر رکوردی در چه شرایطی قرار دارم.

وی اضافه کرد: بعد از کسب مدال نقره مسابقات جهانی امارات نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم و وقتی علت را جویا شدم سرمربی تیم پارادوومیدانی به من گفت حد نصاب رکورد ورودی را کسب نکرده ام در حالیکه افرادی بودند که رکوردشان پایین تر از من بود و به تیم ملی دعوت شدند. واقعا نمی دانم مشکل کجا بود که من به تیم ملی دعوت نشدم.

یاری گفت: بعد از مسابقات جهانی امارات به صورت انفرادی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب دنبال کردم تا رکوردم را بهبود ببخشم و در مسابقات قهرمانی کشور که قرار بود اردیبهشت ماه زیر نظر نمایندگان کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شد شرکت کنم تا حد نصاب رکورد ورودی را کسب کنم که متاسفانه به دلیل این بیماری مسابقات لغو شد.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی اضافه کرد: اگر از طرف کمیته ملی پارالمپیک تحت حمایت بودم قطعا بعد از مسابقات جهانی امارات شرایط بهتری از نظر شرایط آمادگی بدنی داشتم. به هر صورت شرایطم خوب بود و حتی خود را برای مسابقات پارالمپیک توکیو آماده کرده بودم. الان نیز با تغییر زمان پارالمپیک توکیو فکر می کنم زمان کافی برای تایید سهمیه خود و حضور پیروز در پارالمپیک توکیو را داشته باشم و هدفگذاری من این است که بتوانم در توکیو روی سکو قرار بگیرم.

وی در انتها ضمن تشکر از رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: از زمانی که به بیماری کرونا مبتلا شدم اسبقیان به طور مرتب پیگیر کارهای درمانی من بود تا زودتر بهبودی خود را به دست آورم اما متاسفانه رئیس انجمن پارادوومیدانی هیچ تماسی در این مدت با من نداشت و سراغی از من نگرفت. من منتظرم تا زودتر شرایط به حالت عادی برگردد وتمرینات بدنسازی حرفه ای خود را در باشگاه ها آغاز کنم و زودتر به آمادگی قبلی خود برگردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبود از کرونا: دو ماه هیچ پرتابی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبود از کرونا: دو ماه هیچ پرتابی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید