ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می یابد

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/همدان جلسه هم اندیشی هیات سوارکاری، در راستای توسعه ورزش سوارکاری و اجرای برنامه ها و همایش ها در تعطیلات نوروز با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی برگزار گردید.

ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می یابد

به گزارش باد صبا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: احیا، توسعه و توسعه رشته ورزشی سوارکاری، کوشش برای برطرف موانع، مسائل و مسائل و چالش های پیش روی این هیات در اجرایی کردن برنامه های فرهنگی ورزشی و آموزشی در سطح شهرستان و بخش های تابعه در نوروز 1401 و بعلاوه کوشش برای تاسیس باشگاه های سوارکاری در سطح شهرستان و بخش های تابع آن از مواردی بود که این هیات با روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی مورد آنالیز و گفتگو قرار دادند.

حمید سپهری نیا با تأکید بر لزوم توسعه ورزش سوارکاری در ملایر، اضافه کرد: رئیس و اعضای نو این هیات با ارائه طرح ها، برنامه ها و همایش های مطلوب خود سعی در شکوفا شدن رشته ورزشی سوارکاری و ایجاد انگیزه برای جذب دیگر سوارکاران دارند.

وی با اشاره به اینکه با وجود داشتن پتانسیل و ظرفیت فوق العاده این شهرستان، برگزاری مسابقات سوارکاری مورد استقبال قرار گرفته است، اظهارکرد: در راه رسیدن به اهداف این رشته ورزشی در سطح شهرستان و بخش های تابع همکاری کامل و مستمری با هیأت مربوطه داریم، بعلاوه در این راستا در زمینه اجرایی کردن برنامه های این هیات خواهان همکاری اداره میراث فرهنگی و دیگر دستگاه ها هستیم.

در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر با قدردانی از زحمات و کوشش های روسای هیات های ورزشی، همکاری کامل خود را با هیات سوارکاری در راستای اجرایی کردن برنامه های خود در نوروز 1401 گفت.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه ملایر به عنوان شهر جهانی مقصد مسافران و توریستان فراوانی از اقصی نقاط کشور است، گفت: کوشش برای اجرایی کردن برنامه های نوروزی هیات سوارکاری در سطح شهرستان، برطرف عاجل مسائل و مسائل موجود در هیئت مربوطه، شناسایی و ساماندهی سوارکاران سطح و کوشش برای برگزاری مسابقات و همایش های سوارکاری در دستور کار قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ در ادامه نشست هیات سوارکاری ملایر در راستای اجرایی کردن برنامه های سوارکاری در نوروز 1401 از ارگ باستانی تپه نوشیجان بازدید به عمل آوردند و رئیس و اعضای نو هیات سوارکاری به پاکسازی و نظافت این بنای تاریخی اقدام کردند.

در حاشیه این بازدید، رئیس اداره میراث فرهنگی توضیحات لازم در مورد موقعیت جغرافیایی و نحوه برگزاری همایش ها و برنامه ها در این ارگ باستانی و تاریخی ارائه داد و مقرر شد در طول تعطیلات نوروز برنامه های اثرگذاری در زمینه جذب توریست از سوی این هیات در این ارگ و تپه باستانی اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید