هوینس: کان از اول ژانویه 2020 همکاری اش را با بایرن شروع خواهد نمود، پول کافی برای خرید امباپه را نداریم

به گزارش باد صبا، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اطلاع داد برنامه این باشگاه این است که اولیور کان از تاریخ یک ژانویه 2020 همکاری اش را با بایرن شروع کند.

هوینس: کان از اول ژانویه 2020 همکاری اش را با بایرن شروع خواهد نمود، پول کافی برای خرید امباپه را نداریم

به گزارش باد صبا، اولی هوینس 67 ساله در گفت وگو با خبرگزاری آلمان با اشاره به اینکه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دراین باشگاه دارد، در خصوص بازگشت بوروسیا دورتموند به روزهای اوجش گفت: دورتموند حالا رقیب جدی برای ما به شمار می رود و این به خاطر تداوم حضور هانس یواخیم واتسکه و رینهارد رائوبال در صدر مدیریت این باشگاه است، درست به مانند بایرن مونیخ. من اکنون 40 سالی می گردد که در پست مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ هستم و سپس فرانتس بکن باوئر و کارل هاینتس رومنیگه آمدند. ما همچنین سعی کردیم در این مدت کمترین تغییر را هم در کادر مربیگری خود داشته باشیم. بدترین سال های بایرن مونیخ هم سال هایی بوده که ما تغییرات زیادی در پست مربیگری داشته ایم. به نظرم امروزه باشگاه های زیادی در دنیا هستند که به بایرن مونیخ نگاه می نمایند و سعی می نمایند بهترین نکات را الگوبرداری نمایند.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: انتصاب افرادی که می توانند برای مدت طولانی در باشگاه بمانند و دی اِن اِی بایرن مونیخ در وجودشان است، به مدیریت باشگاه یاری می نماید. این البته فاکتوری ضروری نیست، اما یاری نماینده است. در زمانی این رخ داد و من و رومنیگه در باشگاه پست گرفتیم. خود من زمانی که کارم را در باشگاه در رده های مدیریتی آغاز کردم تنها 27 سال سن داشتم و نمی دانستم که دقیقاً باید از کجا آغاز کنم، اما در نهایت یاد گرفتم. در دلِ کار می گردد یاد گرفت. اکنون این فرصت برای بازیکنان پیشین جوان ما فراهم است و حسن صالیحمیدزیچ یکی از آنهاست که کارش را در پست مدیر ورزشی به خوبی انجام داده است.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره نسل بعدی مدیران این باشگاه که یکی از آنها گفته می گردد اولیور کان در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن خواهد بود، گفت: ما مذاکرات بهم پیوسته ای با اولیور داشته ایم و این مذاکرات ادامه دارد، اما ما به لحاظ زمانی فشاری روی مان نیست چرا که کارل هاینتس رومنیگه قراردادش را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2021 تمدید نموده است. پیشرفتی که کان پس از سرانجام دوران بازیگری اش نموده را دوست دارم. او به عنوان کارشناس تلویزیونی پیشرفت شگفت انگیزی داشته و ضمن یادگیری دوره های مدیریت کسب و کار، برای خود یک شرکتی هم تأسیس نموده است. ما اکنون گزینه ای پیش روی خود داریم که تجربه بالایی به عنوان دروازه بان در اینجا در بالاترین سطح داشته و در عین حال در زمینه اقتصادی هم توانایی هایی دارد، به همین خاطر نظرمان معطوف به اولیور شد. برنامه ما این است که کان همکاری اش را با ما از تاریخ یک ژانویه 2020 آغاز کند.

هوینس در خصوص خرید بحث برانگیز لوکاس هرناندس توسط بایرن مونیخ هم گفت: تعجب می کنم که چرا از خرید 80 میلیون یورویی ما انتقاد شده است، این در حالی است که هنوز هم گفته می گردد بایرن با این سیاست محتاطانه در نقل وانتقالات هیچ شانسی برای رقابت با باشگاه های انگلیسی، اسپانیایی و پاری سن ژرمن ندارد. حالا که ما تغییر رویه داده ایم، صدای منتقدان در آمده که چرا 80 میلیون یورو صرف خرید یک بازیکن نموده اید؟ اگر ما کیلیان امباپه را هم می خریدیم، آنها باز گریه می کردند؟

وی در پاسخ به این دو پرسش که آیا دوست داشتید امباپه را به بایرن می آوردید؟ و اصلاً بازیکنی هست که بالای 200 میلیون یورو ارزش داشته باشد؟، گفت: امباپه بازیکن فوق العاده ای است و دوست داشتم همین حالا او را به خدمت بگیرم، اما پول کافی برای این کار را نداریم. آیا بازیکنی 200 میلیون یورو می ارزد؟ بحث در خصوص این نیست که آیا امباپه اینقدر می ارزد یا خیر، بحث این است که آیا کسی می تواند این رقم را بپردازد و به مشکل اقتصادی برنخورد. یکجا می خواندم که گرانقیمت ترین تابلوی نقاشی در دنیا در یک مزایده 400 میلیون یورو به فروخته شده است. آیا این اثر هنری اینقدر می ارزد؟ البته که نه! اما اگر کسی واقعاً به دنبال آن باشد، بابتش اینقدر پول می پردازد و در نهایت این تصمیم اوست.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در خصوص سرمربی کنونی باواریایی ها هم تأکید کرد: به شخصه مدیریت نیکو کواچ در ماه سخت نوامبر را دوست داشتم. به هر حال کادر فنی در دوره جابجایی به سر می برد و باید شکیبا باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هوینس: کان از اول ژانویه 2020 همکاری اش را با بایرن شروع خواهد نمود، پول کافی برای خرید امباپه را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: کان از اول ژانویه 2020 همکاری اش را با بایرن شروع خواهد نمود، پول کافی برای خرید امباپه را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید