هالند اول شد: طارمی نود و دوم

به گزارش باد صبا، نشریه مارکا نسخه به روز شده لیست 100 بازیکن برتر حال حاضر فوتبال اروپا را بر اساس عملکرد آنها در فصل 23-2022 گفت؛ ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با قرار گرفتن در صدر این رتبه بندی جایزه سالیانه نشریه اسپانیایی را به خود اختصاص داد.

هالند اول شد: طارمی نود و دوم

مارکا 100 بازیکن برتر فصل را با رای گیری از گروهی 115 نفره متشکل از بازیکنان سابق فوتبال، روزنامه نگاران، کارشناسان و تحلیل گران برجسته سرتاسر دنیا انتخاب می کند.

ارلینگ هالند در اولین فصل حضور خود در منچسترسیتی نمایشی خیره کننده داشت. او در 53 بازی 52 گل زد و نقشی معین کننده در فتح سه گانه رویایی سیتیزن ها در خاتمه فصل داشت. مهاجم نروژی با این عملکرد قابل توجه توانست بالاتر از رقبای سرشناسی چون لیونل مسی و کیلیان امباپه جایزه مارکا را به خود اختصاص دهد.

لیونل مسی، ستاره سابق پاری سن ژرمن، که در خاتمه فصل راهی اینتر میامی شد در مکان دوم این رتبه بندی حضور دارد. وینیسوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید نفر سوم این لیست و کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) و کوین دی بروینه (منچسترسیتی) بعد از او به ترتیب چهارمین و پنجمین بازیکن برتر فصل 23-2022 شدند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو، که با رقم زدن یک فصل درخشان دیگر در این تیم مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته تنها بازیکن ایرانی حاضر در این لیست 100 نفره است؛ طارمی که در این فصل به عنوان ارزشمند آقای گلی سوپر لیگ پرتغال دست یافت نفر نود و دوم لیست برترین بازیکنان فصل مارکا است.

کیم مین جائه، ستاره کره ای خط دفاعی تیم ناپولی که همراه با این تیم فاتح اسکودتو شد برترین بازیکن آسیایی لیست 100 نفره مارکاست که در مکان چهل و دوم قرار گرفته است.

منبع: فرارو

به "هالند اول شد: طارمی نود و دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند اول شد: طارمی نود و دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید