نگرانی بازیکنان منچستریونایتد از ناتوانی سولسشایر برای مدیریت پوگبا

به گزارش باد صبا، بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد نگران آن هستند که سرمربی نروژی شان نتوانند آثار منفی ابراز تمایل هم تیمی فرانسوی آنها برای ترک اولدترافورد را خنثی کند.

نگرانی بازیکنان منچستریونایتد از ناتوانی سولسشایر برای مدیریت پوگبا

به گزارش باد صبا و به نقل از نشریه سان انگلیس، ستاره های منچستریونایتد نگران آن هستند که سرمربی شان اولگنار سولسشایر در کنترل هم تیمی 89 میلیون پوندی آنها، پل پوگبا اقتدار و قدرت کافی را نداشته باشد.

طبق گزارش این نشریه، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ با انتقاد از وضعیت تیم باعث ایجاد یک موج منفی در رختکن شده است و این هم می تواند نشانه ای از احتمال خروج او از اولدترافورد در خاتمه فصل جاری باشد. ظاهراً پوگبا به هم تیمی های خود گفته منچستریونایتد از هفت سال پیش که او اولدترافورد را به مقصد یوونتوس ترک کرد، پیشرفت چندانی نداشته است و اینکه او مطمئن نیست که سولسشایر گزینه مناسبی برای برگرداندن یونایتد به روزهای اوجش باشد.

سان در همین حال نشریه نوشته است که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا هم هفته پیش یک جلسه برای مذاکره درباره عقد یک قرارداد جدید با منچستریونایتد را لغو نموده و این نشانه دیگری از تمایل بازیکن فرانسوی به ترک اولدترافورد بوده است. سولسشایر سه هفته پیش گفت که پوگبا در برنامه های او برای فصل آینده نقشی کلیدی دارد، اما اکنون ممکن است که او در برنامه هایش تجدیدنظر کند.

پوگبا که نامش در تیم منتخب این فصل لیگ برتر هم نهاده شد، همچنان بازیکنی قدرتمند و تأثیرگذار در رختکن منچستریونایتد است، اما بازیکنان یونایتد می دانند که او خواستار ترک این تیم و پیوستن به رئال مادرید است و این موضوع سبب شده که آنها نگران ناتوانی سولسشایر در کنترل و مدیریت هم تیمی 89 میلیون پوندی آنها باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی بازیکنان منچستریونایتد از ناتوانی سولسشایر برای مدیریت پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی بازیکنان منچستریونایتد از ناتوانی سولسشایر برای مدیریت پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید