نمایش مجازی نقالی های مختلف در هفته ملی کودک

به گزارش باد صبا، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از 12 تا 17 مهر همزمان با هفته ملی کودک هر روز فیلم یکی از نقالی های تولید شده در این مرکز را به نمایش می گذارد.

نمایش مجازی نقالی های مختلف در هفته ملی کودک

به گزارش گروه فرهنگی باد صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، بچه ها و نوجوانان علاقه مند به هنر نقالی روز 12 مهر اولین روز هفته ملی کودک حکایت آموزنده طوطی و بقال مثنوی معنوی مولانا را با نقالی فهیمه باروتچی تماشا کردند. همچنین در دومین روز از این هفته امیرحسین انصافی قصه پیرچنگی را در قالب نقالی برای دوست داران این هنر اجرا می کند.

علاقه مندان می توانند روز 14 مهر فیلم نقالی قصه نجات بیژن و چهارمین روز هفته ملی کودک نیز داستان تیمور لنگ را با هنرمندی محمدرضا معجونی در سایت th.kpf.ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کنند.

همچنین در ادامه این نمایش ها روز 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک مرکز تئاتر کانون فیلم نقالی داستان شفا یافتن کور با هنرمندی فهیمه باروتچی را در فضای مجازی به نمایش می گذارد. در همین حال نقالی قصه کشتی نوح از سوی امیرحسین انصافی نیز روز 17 مهر در سایت نمایش مرکز تئاتر کانون قرار می گیرد تا علاقه مندان این هنر بتوانند به تماشای آن بنشینند.

امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویژه برنامه های هفته ملی کودک از 12 تا 17 مهر 1399 به صورت مجازی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایش مجازی نقالی های مختلف در هفته ملی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش مجازی نقالی های مختلف در هفته ملی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید