مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی p30proهواوی تا حمله هکرها به مشتریان مک دونالد

به گزارش باد صبا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی p30proهواوی تا حمله هکرها به مشتریان مک دونالد

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

اگر عضو فیس بوک هستید، بد نیست بدانید که فیس بوک آمار کل زندگی شخصی شما را دارد و به عبارتی به طور دائمی در زندگی شخصی شما سرک می کشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

احتمالات حکایت از آن دارند که ممکن است اپل برای نسل بعدی آیفون از گزینه های جانبی متعددی مثل شارژرUSB-C و کابل شارژ سریع در جعبه آیفون استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرها پیروز شده اند در طول مدت کوتاهی به اطلاعاتی گسترده از مشتریان برنامه های سفارش آنلاین مک دونالد دست پیدا نموده و از این طریق تا 2 هزار دلار سرقت انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدید ترین به روزرسانی گوشی هوشمند P30 Pro می تواند تغییراتی در دوربین ایجاد کند. درواقع به روز رسانی EMUI 9.1.0.153 قابلیت هایی ویژه برای افرادی دارد که به دوربین دوبعدی علاقه مندند، در نظر گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسیA50 سامسونگ که این روزها استقبال مناسبی را نیز تجربه می نماید به روزرسانی شد. این به روز رسانی بیش از هر چیز بر ارتقای دوربین، اسکنر خوانشگر اثر انگشت و Bixby تمرکز دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل چهارمین نسخه تا برای iOS 12.3 را اجرا می نماید و همراه با این نسخه یک نسخه بتای عمومی نیز برای دانلود در دسترس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی p30proهواوی تا حمله هکرها به مشتریان مک دونالد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی p30proهواوی تا حمله هکرها به مشتریان مک دونالد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید