آنالیز شارژر انکر A1651؛ پاوربانکی قدرتمند در قامت یک شارژر

به گزارش باد صبا، شارژر دیواری انکر مدل A1651، یکی از جدیدترین محصولات 2 در 1 شرکت معروف انکر است که هم می تواند به عنوان یک شارژر دیواری قدرتمند و هم به عنوان یک پاوربانک مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این شارژر دیواری انکر بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، خرید آن منطقی است یا نه. با خبرنگاران مگ همراه باشید.

آنالیز شارژر انکر A1651؛ پاوربانکی قدرتمند در قامت یک شارژر

این روزها شارژرهای مجهز به فناوری GaN به تازهترین و برترین فناوری شارژرسانی دستگاه های مختلف تبدیل شده اند. شارژرهای GaN با توجه به کارایی خود می توانند با بهینه سازی هدر رفتن انرژی در اثر گرما، توان بیشتری را به دستگاه های شما منتقل نمایند. این دسته از شارژرها به طور قابل توجهی عملکرد بهتری از شارژرهای سیلیکونی نسل قبلی دارند که هم گرمای بیشتری از خود فراوری می نمایند و هم سرعت شارژ کمتری دارند. شارژر دیواری انکر مدل A1651 نیز از همین تکنولوژی بهره می برد.

این محصول تازه انکر جزو سری شارژرهای GaNPrime Series 7 این شرکت به شمار می رود و برای کاربرانی که می خواهند یک پاوربانک پرظرفیت در کنار یک شارژر دیواری قدرتمند داشته باشند، یکی از برترین گزینه های ممکن خرید است. شما می توانید این شارژر-پاوربانک انکر را از فروشگاه آنلاین باد صبا بخرید.

معینات کلی شارژر دیواری انکر مدل A1651

پیش از اینکه ببینیم آیا شارژر دیواری انکر مدل A1651 ارزش خرید دارد یا خیر، بد نیست نگاهی به جدول معینات فنی این محصول 2 در 1 داشته باشیم تا ببینیم شرایط روی کاغذ چگونه است.

نام محصولشارژر-پاوربانک انکر مدل A1651
توان خروجی65 وات
پورت ها2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A
ظرفیت10 هزار میلی آمپر ساعت
ابعاد و وزن 110.8 × 63 × 31 میلی متر / 320 گرم
فناوریتکنولوژی MultiProtect: مقاومت در برابر جریان اتصال کوتاه تکنولوژی ActiveShield: نظارت بر دمای شارژرفناوری GaN تکنولوژی شارژدهی PowerIQ 3.0

طراحی و فناوری های استفاده شده

شارژر دیواری انکر مدل A1651، از طراحی نسبتاً جمع جوری بهره می برد. اگرچه این محصول به مقدار سایر شارژرهای دیواری مبتنی بر GaN خیلی کوچک نیست، اما نباید ماهیت پاوربانک بودن آن را نیز فراموش کنیم و درون آن یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی نیز تعبیه شده است. در حالی که بیشتر شارژرهای GaN باید به برق وصل باشند این شارژر تا زمانی که شارژ داشته باشد، می تواند دستگاه های مختلفی را شارژ کند. بعلاوه شما می توانید این محصول را به عنوان پاوربانک با خود حمل کنید. درون جعبه این محصول علاوه بر خود شارژر، یک پاکت پارچه ای نیز به چشم می خورد.

انکر از تازهترین و پیشرفته ترین فناوری های روز جهان در این شارژر-پاوربانک خود استفاده نموده است. فناوری MultiProtect، از پاوربانک در برابر جریان اتصال کوتاه، جریان اضافه، ولتاژ و گرمای بیش از حد محافظت می نماید. فناوری ActiveShield وظیفه ی نظارت بر دما را برای اطمینان از شارژ ایمن دستگاه های شما برعهده دارد. در نهایت، تکنولوژی PowerIQ 3.0 به شارژر اجازه می دهد تا احتیاجهای برق دستگاه های متصل را کنترل نموده و به طور اتوماتیک جریان برق مناسب با ظرفیت هر دستگاه را به آن ها اختصاص دهد.

پاوربانک مدل A1651 انکر دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است و حدبیشتر توان خروجی 65 وات را ارائه می دهد. این دستگاه دارای دو درگاه USB-C و یک پورت USB-A است که می توان سه دستگاه را از این طریق به طور همز مان شارژ کرد. این پاوربانک مجهز به دوشاخه های تاشو نیز است و در مواقع مورد احتیاج به کاربران اجازه می دهد تا به عنوان یک شارژر دیواری GaN از آن استفاده نمایند.

روی بدنه این محصول 2 در 1 یک نشانگر LED چهار رنگ نیز به چشم می خورد که با فشار دادن دکمه آن می توانید مقدار شارژ باتری پاوربانک را آنالیز کنید. اگر همین دکمه را 2 بار فشار دهید، حالت شارژ قطره ای برای شارژ شدن کیس های شارژ هدفون های بی سیم فعال می گردد. معمولاً کیس های شارژ این هدفون ها نسبت به بسیاری از دستگاه ها توان مصرفی کمتری دارند و استفاده از این حالت به بیشتر شدن طول عمر باتری آن ها یاری خواهد نمود.

عملکرد

مقدار قدرت این محصول انکر به مقدار دستگاه های متصل و حالتی که دستگاه از آن استفاده می گردد (پاوربانک یا شارژر دیواری) بستگی دارد. وقتی به عنوان یک شارژر دیواری از آن بهره ببرید، بالاترین نرخ خروجی برق را به شما ارائه می دهد و در عین حال باتری داخلی پاوربانک به طور همزمان شارژ می گردد. اما زمانی که از این محصول به عنوان یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی بهره می برید، حدبیشتر توان 65 وات را به دستگاه های متصل انتقال می دهد.

در حقیقت پاوربانک A1651 انکر می تواند با حدبیشتر توان 30 وات یک دستگاه را شارژ کند که این موضوع به خودی خود برای یک پاوربانک بسیار عالی است. طی یک آزمایش از شارژر دیواری انکر برای شارژ شدن همزمان گوشی گلکسی S22، دسته بازی HyperX Clutch و هدفون بی سیم Cleer Alpha استفاده و معین شد که ادعاهای انکر در خصوص سرعت شارژ و حدبیشتر توان ارائه شده کاملاً صحت دارد.

این شارژر دیواری پرقدرت توانست گوشی گلکسی S22 سامسونگ در عرض حدود 55 دقیقه از درصد شارژر 37 به 100 درصد برساند و این موضوع با توجه اینکه دو دستگاه دیگر نیز به طور همزمان در حال شارژ با این محصول بودند، واقعاً شگفت انگیز است. باید اشاره کنیم که گلکسی S22 از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. بعلاوه باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک می تواند دوبار به طور کامل این گوشی هوشمند را شارژ کند.

جهت آنالیز دقیق تر عملکرد این محصول آزمایشات دیگری روی آن انجام شده که در ادامه به نتایج آن ها اشاره خواهیم کرد. به عنوان یک شارژر دیواری این محصول پیروز شد مک بوک پرو M1 را در کمتر از یک ساعت به درصد شارژ 90 برساند. آیفون 13 پرو نیز با این محصول در عرض کمتر از 30 دقیقه به 50 درصد شارژ رسید. بعلاوه در تست دیگری که روی این محصول صورت گرفت، این پاوربانک توانست طی مدت یک ساعت و هشت دقیقه باتری 80 درصد لپ تاپ X280 لنوو را به شارژ 100 درصد برساند. پس از شارژ کردن این لپ تاپ، باتری پاوربانک به طور کامل خالی شد.

سرعت شارژ

در خصوص شارژ شدن خود پاوربانک انکر نیز باید اشاره کنیم که حدود دو و نیم ساعت زمان احتیاج است تا این محصول پرقدرت به طور کامل شارژ گردد. این اولین پاور بانکی نیست که از دوشاخه های تاشو بهره می برد. با این حال، این یک ویژگی است که همواره در پاوربانک ها بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

آیا خرید شارژر انکر A1651 منطقی است؟

اگر در پی یک شارژر قدرتمند و پرسرعت هستید تا با آن بتوانید گجت های مختلف را به طور همزمان شارژ نموده و علاوه بر آن بتوانید از باتری 1000 هزار میلی آمپر ساعتی آن به عنوان یک پاوربانک همراه بهره ببرید، شارژر دیواری انکر A1651 یکی از برترین گزینه های موجود برای شماست. حدبیشتر توان 65 واتی، بهره گیری از فناوری های پیشرفته و مجهز بودن به 2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A از جمله ویژگی هایی هستند که ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده اند.

نقاط قوت شارژر انکر A1651

  • حدبیشتر توان 65 واتی
  • طراحی جمع وجور
  • شارژر همزمان سه دستگاه
  • داشتن 2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A
  • قابل استفاده به عنوان یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی
  • دوشاخه های تاشو

نقاط ضعف شارژر انکر A1651

  • کند بودن سرعت شارژ شدن پاوربانک

سخن پایانی

در این مطلب به نقد و آنالیز یکی از تازهترین شارژرهای دیواری 2 در 1 موجود در فروشگاه باد صبا یعنی شارژر انکر A1651 پرداختیم و آن را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم تا اگر قصد خرید یک شارژر-پاوربانک باکیفیت را دارید، این محصول تازه شرکت انکر را از فروشگاه آنلاین باد صبا برای خرید خود در نظر بگیرید.

آیا شما هم خرید این شارژ دیواری را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه های بهتری هم نسبت به این شارژر در بازار هست؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنالیز شارژر انکر A1651؛ پاوربانکی قدرتمند در قامت یک شارژر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شارژر انکر A1651؛ پاوربانکی قدرتمند در قامت یک شارژر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید