مشترکان شاتل موبایل 13 استان دیگر هم می توانند شبکه رادیویی را دستی انتخاب نمایند

به گزارش باد صبا، حدود یک ماه پیش خبر دادیم که شاتل موبایل قابلیت مهم و هیجان انگیز انتخاب دستی شبکه را برای چند استان راه اندازی نموده است.

مشترکان شاتل موبایل 13 استان دیگر هم می توانند شبکه رادیویی را دستی انتخاب نمایند

امروز، شاتل موبایل خاطرنشان کرد مشترکان 13 استان دیگر کشور هم می توانند از این قابلیت استفاده نمایند. به گفته شاتل موبایل، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی به طور آزمایشی برای استان های ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و … راه اندازی نموده است.

پیش تر، شاتل موبایل این ویژگی را به طور آزمایشی برای 8 استان افتتاح کرد و اینک با افزوده شدن 13 استان دیگر، در مجموع مشترکان 21 استان شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل می توانند به طور دستی شبکه رادیویی خود را بین شاتل و همراه اول و ایرانسل جابه جا نمایند.

مشترکان شاتل موبایل در این استان ها، می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #1*8*1*، امکان استعلام و مشاهده شرایط شبکه رادیویی میزبان و از طریق شماره گیری کد دستوری #2*8*1* امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه میزبان بین هر سه شبکه تلفن همراه اصلی کشور و از طریق شماره گیری کد دستوری #3*8*1* امکان فعال سازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

مشترکان برای استفاده از شبکه رادیویی بهتر و قوی تر در محل سکونت خود می توانند از این ویژگی استفاده نمایند. لازم به ذکر است براساس توضیحات شرکت شاتل موبایل، قابلیت انتخاب شبکه میزبان با خروج مشترک از شهر محل سکونت خود یا تنزل نسل فناوری شبکه انتخابی، به حالت انتخاب هوشمند بازمی گردد تا به طور اتوماتیک، برترین پوشش دهی شبکه در آن نقطه برای مشترک تنظیم گردد.

شاتل موبایل اعلام نموده است به زودی، مشترکان ساکن در سایر استان های به جامانده نیز به این قابلیت هوشمند دسترسی خواهند داشت.

منبع: شبکه چی

به "مشترکان شاتل موبایل 13 استان دیگر هم می توانند شبکه رادیویی را دستی انتخاب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشترکان شاتل موبایل 13 استان دیگر هم می توانند شبکه رادیویی را دستی انتخاب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید