ماسک ضدکرونا چند بار مصرف از راه رسید

به گزارش باد صبا، ماسک ضدکرونا چند بار مصرف KSAMASK را پوشیده و با خیالی راحت به مکانهای عمومی رفت و آمد کنید.

ماسک ضدکرونا چند بار مصرف از راه رسید

این ماسک بدلیل پوشش چند جداره 99.9٪ از ویروس ها را فیلتر نموده و اجازه ورود به دهان و ریه های کاربر را نمی دهد. غشای رویی این فناوری از دی اکسید تیتانیوم (TiO2) و یون نقره (Ag +) ساخته شده تا بدون هیچ مسئله ای آلاینده و ها و ویروس ها را فیلتر کده و امنیت و آرامش وصف ناپذیری را به کاربران هدیه دهد. دی اکسید تیتانیوم عملکرد ضدویروس داشته و همزمان یون نقره نیز به دلیل عملکر ضد باکتری، آلاینده ها و باکتریهای بسیار کوچک را فیلتر نموده و هوایی پاک و بدون ویروس را به ریه های کاربران انتقال می دهد.

این فناوری در عین حال در صورت ابتلای کاربر به بیماری کرونا و یا آنفولانزا، اجازه ورود هرگونه ویروسی را به خارج از ماسک نمی دهد. به این ترتیب بیماران کرونایی می توانند با خیالی آسوده از این ماسک فناوارنه استفاده نموده و بدون نگرانی از انتقال ویروس به وسیله دهان و تنفس به اطرافیان، دوران نقاهت خود را سپری نمایند. کاربران سالم نیز می توانند از این ماسک استفاده نموده و بدون هیچ نگرانی از ابتلا به کرونا به وسیله تنفس، در مکانهای عمومی حاضر شوند.

اما این ماسک یک ویژگی منحصربفرد دیگری نیز دارد. این فناوری چندین بار استفاده بوده و همانند اغلب ماسک ها با یک بار مصرف نباید دور انداخته گردد. این سیستم قابل شستشو بوده و تا 8 ماه (180 روز) می توانید آن را با آب شسته و دوباره بهره ببرید.

ماسک ضدکرونای چند بار مصرف KSAMASK در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 28 دلار پیش فروش می گردد. شرکت سازنده این ماسک، در صورت پیش خرید به کاربران 2 عدد ماسک ارسال می نماید. بنابراین شما می توانید با خرید این محصول در مدت زمانی برابر 1 سال از قابلیتهای این محصول فناورانه استفاده نموده و لذت ببرید.

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ماسک ضدکرونا چند بار مصرف از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک ضدکرونا چند بار مصرف از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید