لیگ ملت های والیبال، غفور و موسوی فعلا استراحت می کنند

به گزارش باد صبا، پشت خط زن و مدافع وسط تیم ملی والیبال با تشخیص فیزیوتراپ تیم فعلاً باید استراحت کنند.

لیگ ملت های والیبال، غفور و موسوی فعلا استراحت می کنند

به گزارش باد صبا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور که به علت درد از ناحیه پاشنه پا در بازی برابر صربستان دچار مشکل شده بود به همراه سیامک افروزی فیزیوتراپ و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، راهی کلینیک شد.

سیامک افروزی با تایید این مطلب گفت: امیر غفور به علت خار پاشنه، چند مسابقه را با درد بازی کرد. در بازی برابر صربستان هم با این که درد داشت اما در زمین بود؛ به همین خاطر درمانش بعد از بازی با جدیت بیشتری انجام شد. درمان او با shock wave انجام گرفت که کمی با درد همراه است و محل مصدومیت را متورم می کند. فکر می کنم دو، سه روز طول بکشد تا امیر غفور بتواند راه برود و بهبود پیدا کند. بنابراین او از امروز استراحت می کند تا با برگشت به تهران، روز اول یا دوم اردو بتواند کار را شروع کند.

وی افزود :غفور تا پیش از بازگشت به تهران در تمرینات وزنه به تمرین مخصوص بالا تنه و پایین تنه ادامه خواهد داد. امیدواریم که امیر غفور به دور نهایی لیگ ملت ها برسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می شود.

فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت سید محمد موسوی گفت: در مورد سید هم بابت مصدومیت کهنه مچ پایش با کولاکوویچ صحبت کرده ام تا فعلا استراحت کند. بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و به جز خستگی سفر و مسابقات، مسئله ای نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ ملت های والیبال، غفور و موسوی فعلا استراحت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال، غفور و موسوی فعلا استراحت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید