فنونی زاده: میراث گرانبهایی را به گل محمدی سپرده اند، او باید از تجربه قبلی اش استفاده کند

به گزارش باد صبا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که گل محمدی با استفاده از تجربه اش، عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

فنونی زاده: میراث گرانبهایی را به گل محمدی سپرده اند، او باید از تجربه قبلی اش استفاده کند

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باد صبا، درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بین گزینه های داخلی ، گل محمدی بهترین گزینه بود. به مربیان پول نمی دهند و تعیین نیست چه قراردادی دارند که راحت جدا می شوند. گل محمدی تجربه سرمربیگری پرسپولیس را داشت و اکنون باتجربه تر شده است. آن مقطع، تیم نصفه و نیمه ای به او دادند، اما نفرات فعلی پرسپولیس را می شناسد و می داند که پتانسیل این تیم بالاست. او باید از تجربه قبلی اش استفاده کند.

کار گل محمدی فوق العاده سخت خواهد بود. وی با بیان این جمله توضیح داد: پرسپولیس در شروع دوباره لیگ بازی های سختی مقابل تراکتور، سپاهان، استقلال و ... دارد، اما تیم فعلی در هر پست دو بازیکن دارد. کمال کامیابی نیا نیز آماده شده است. گل محمدی به بازی هجومی علاقه دارد و امیدوارم با دو مهاجم به خصوص در استادیوم خانگی بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: گل محمدی در دو سال اخیر کارنامه خوبی در سرمربیگری داشته و تجربه خوبی بدست آورده است و امیدوارم این تجربیات را به پرسپولیس انتقال دهد. محمدحسن انصاری فرد و هیئت مدیره نیز باید همه جانبه از او حمایت نمایند. میراث گرانبهایی را به دست گل محمدی سپرده اند و امیدوارم از این آزمون سخت پیروز بیرون بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فنونی زاده: میراث گرانبهایی را به گل محمدی سپرده اند، او باید از تجربه قبلی اش استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده: میراث گرانبهایی را به گل محمدی سپرده اند، او باید از تجربه قبلی اش استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید