ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول سال 2019

به گزارش باد صبا، شرکت اوبر که خدمات تاکسی یاب آنلاین ارائه می دهد از ضرر یک میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال 2019 خبر می دهد و این در حالی است که این شرکت به دنبال ارائه خدمات تازه نیز هست.

ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول سال 2019

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی باد صبا به نقل از ونچربیت، شرکت اوبر که خدمات تاکسی یاب آنلاین ارائه می دهد از ضرر یک میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال 2019 خبر می دهد و این در حالی است که این شرکت به دنبال ارائه خدمات تازه نیز هست.

اوبر درصدد ارائه خدمات تحویل غذا و ورود به خدمات حمل و نقل و تحویل کالا هم می باشد و از همین رو باید با شرکت های فناوری موفقی در دنیای آی تی رقابت کند.

در عین حال درآمد این شرکت با 20 درصد افزایش به 3.1 میلیارد دلار افزایش یافته است. پیش بینی های قبلی از ضرر و زیان 1 تا 1.11 میلیارد دلاری اوبر حکایت می کرد. شرکت اوبر به علت آنکه یک ایرانی به نام دارا خسروشاهی مدیرعاملی آن را بر عهده دارد، مورد توجه ایرانیان سراسر دنیا است.

دارا خسروشاهی اخیرا از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات اوبر خبر داده و سال 2019 را برای اوبر سال سرمایه گذاری دانسته است. افزایش 2.6 درصدی ارزش سهام اوبر هم باعث شده این شرکت بتواند برای سرمایه گذاری در حوزه هایی تازه آماده گردد.

خسروشاهی اوبر را یک بازیگر بین المللی توصیف نموده که میخواهد وارد بازارها و نقاط جدیدی در دنیا گردد. علت اصلی ضرر اقتصادی اوبر علیرغم افزایش درآمد، بیشتر شدن 35 درصدی هزینه های این شرکت است و معین نیست آیا اوبر می تواند روند فعلی را در ماه های پیش رو نیز ادامه دهد یا خیر.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید