شور عاطفه های سال جاری با یاری بیش از 40 میلیارد ریال به دانش آموزان قمی جلوه گر شد

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/قم معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم از یاری 40 میلیارد و 438 میلیون ریالی مردم نیکوکار قم در شور عاطفه و توزیع سریع آن در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اطلاع داد.

شور عاطفه های سال جاری با یاری بیش از 40 میلیارد ریال به دانش آموزان قمی جلوه گر شد

سید محمدرضا میره ای، جشن عاطفه ها را یکی از سنت های پسندیده دانست و بیان نمود: این جشن، همه ساله در آستانه سال تحصیلی باهدف تأمین هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می گردد و به علت هم زمانی این آیین ملی با ایام عزاداری در ماه صفر، نام آن به شور عاطفه تغییر نموده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان استقرار پایگاه های شور عاطفه ها در سطح شهر گفت: سال جاری شور عاطفه ها از بیستم شهریورماه تا یازدهم مهرماه در ادارات تابعه و 90 مرکز نیکوکاری و به وسیله روش های غیرحضوری برگزار گردید.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران اظهار کرد: سال جاری مجموع یاری های مردمی در شور عاطفه ها تا سرانجام مهرماه بیش از 40 میلیارد و 438 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به فراوانی پرداخت های نقدی مردم و خیران نیکوکار به وسیله درگاه های بانکی و سامانه های الکترونیکی و اینترنتی توضیح داد: از این مبلغ بیش از 19 میلیارد ریال یاری نقدی و مابقی یاری های غیر نقدی شامل امکانات آموزش غیرحضوری و لوازم التحریر به ارزش 21 میلیارد و 375 میلیون ریال بوده است.

میره ای در سرانجام گفت: یاری های مردمی، در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان نهاده شد تا این عزیزان مسئله ای برای آغاز سال تحصیلی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شور عاطفه های سال جاری با یاری بیش از 40 میلیارد ریال به دانش آموزان قمی جلوه گر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شور عاطفه های سال جاری با یاری بیش از 40 میلیارد ریال به دانش آموزان قمی جلوه گر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید